پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن مسابقه دوم این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر با نتیجه سه بر یک شکست داد.
کمال کامیابی‌نیا که گل اول و تساوی تیمش را در ابتدای نیمه دوم وارد دروازه حریف کرد در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد و جایزه‌ای را دریافت کرد.

کامیابی‌نیا: می‌دانستیم الریان در نیمه دوم افت می کند/ برای بازی مقابل گوا باید خوب ریکاوری کنیم

هافیک تیم پرسپولیس گفت: می‌دانستیم الریان در نیمه دوم از لحاظ بدنی افت می‌کند و این اتفاق هم رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: پس از بازی با الوحده با توجه به فاصله سه روزه بین مسابقات توانستیم خوب ریکاوری کرده و الریان هم را خوب آنالیز کردیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. این مسابقه برای پرسپولیس تمام شد و ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی افزود: برای بازی آینده که سه روز دیگر است باید بتوانیم خوب ریکاوری کنیم  و آماده دیدار مقابل گوا شویم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه چه نکاتی به شاگرانش گفت، پاسخ داد: می‌دانستیم الریان در نیمه دوم از لحاظ بدنی افت می‌کند و این اتفاق هم رخ داد. روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم گل حریف را جبران کرده و بلافاصله گل دوم را هم به ثمر رساندیم. به همین دلیل شیرازه الریان پاشید و توانستیم یک بازی خیلی خوب انجام دهیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: