پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال تهران در اولین روز از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد الاهلی را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد تا از روز اول به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود از گروه سوم مطرح شود.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط این تیم و دیدار مقابل الشرطه بیان داشت: شاگردان مجیدی نمایش خیلی خوبی داشتند و مستحق پیروزی با این نتیجه بودند. حتی اگر بازی دقایقی بیشتر طول می‌کشید یقین دارم که تیم ما گل ششم را هم می‌زد و به پیروزی پر گل تری می‌رسید.

مدافع پیشین تیم استقلال تصریح کرد: اما این بازی گذشته و دیگر باید از ذهن بازیکنان ما خارج شود. تنها روحیه خوبی که برای تیم ایجاد کرده می‌ماند که باید از آن برای پیروزی در بازی بعدی استفاده کنند. پیروزی بر تیمی که نقش یک گربه سیاه را برای آبی پوشان بازی می‌کند.

وی در خصوص دیدار مقابل الشرطه گفت: این را من نمی‌گویم آمار و ارقام می‌گوید که تیم‌های عراقی و به ویژه همین الشرطه همیشه برای استقلال تیم‌های سختی بودند که هیچوقت و به راحتی امتیازی نداده‌اند. این شرایط امروز هم پا برجاست و این به نوع بازی تیم‌های عراقی باز می‌گردد.

حبیبی تصریح کرد: بازی با الشرطه می‌تواند کلید صعود استقلال از این گروه باشد. با اینکه هنوز صحبت کردن از صعود زود است، اما پیروزی بر الشرطه بسیار این مسیر را تسهیل می‌کند و آبی پوشان می‌توانند با روحیه و اطمینان خاطر بیشتری در بازی‌های باقی مانده به میدان بروند.

مدافع دهه پنجاه تیم استقلال با اشاره به نقش مهدی قایدی گفت: این مهاجم ریز نقش امروزه یکی از بهترین‌های آسیاست و بسیار خوشحالم که او همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد. از نظر من حتی این سطح که الان از قایدی می‌بینیم هنوز سقف فوتبال او نیست و وی حالا حالاها برای پیشرفت جا دارد. امیدوارم این مسیر را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قایدی با گل‌هایی که در شب اول زد چشم آسیا را به خود خیره کرد و زحمات دیگر بازیکنان این تیم را به بار نشاند. در مجموع نیز باید گفت قایدی یکی از ۳ مهاجم بسیار خطرناک استقلال است؛ و خط حمله آبی پوشان در کل یکی از بهترین خطوط حمله در آسیاست و با اطمینان می‌گویم خط حمله آبی پوشان، برگ برنده این تیم در آسیاست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: