پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

عبدالله ناصری در خصوص اینکه شرایط صنعت‌نفت تحت‌الشعاع مشکلات مالی قرار گرفته است، گفت:‌ همه می‌دانند که بازیکنان ما شش، هفت ماه است که پولی نگرفته‌اند، در این مدت هم وعده‌های زیادی به ما داده شد که البته عملی نشد. الان هم آنطور که ما شنیده‌ایم مسئولان استانی به باشگاه قول داده‌اند که این پول به حساب باشگاه واریز شود تا بچه‌ها این هفته حق و حقوق‌شان را بگیرند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: ما لیگ امسال را خیلی خوب شروع کردیم و در نیم‌فصل اول مشکل مالی نداشتیم اما در نیم‌فصل دوم وضعیت تغییر کرد و مشکلات مالی به تیم ضربه زد و تمرکز بازیکنان هم به هم ریخت. واقعا حیف است که صنعت‌نفت با این تیم از مشکلات مالی ضربه بخورد، امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم. مسئولان که وعده داده‌اند مشکلات برطرف می‌شود اما تا زمانی که پول به حساب ما ریخته نشود، نمی‌توانیم وعده مسئولان را باور کنیم. همه چیز فعلا 50-50 است اما امیدواریم به‌زودی مشکلات ما را برطرف کنند.

مدافع راست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟»‌ خاطرنشان کرد: من در نیم‌فصل اول دفاع راست بودم اما در چند بازی گذشته در پست هافبک راست هم بازی کردم. در مجموع عملکردم خوب بود ولی تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: