پایگاه خبری خانه فوتبال:

در ادامه این گزارش آمده است:"الریان برنامه‌های آماده‌سازی خودش را با قدرت برای انجام آخرین مسابقه دور رفت مقابل الوحده امارات دنبال می‌کند و چاره ای به جز پیروزی در این بازی ندارد. در واقع با توجه به نتایج دو بازی ابتدایی شاگردان لوران بلان برای زنده نگاه داشتن امیدهای خودشان فقط باید به دنبال پیروزی در دو مسابقه بعدی باشند و دیگر امکان از دست دادن امتیاز در بازی های سرنوشت‌ساز باقیمانده وجود ندارد.

الریان در تمرین شب گذشته خودش روی مرور اشتباهات بازی مقابل پرسپولیس تمرکز داشت تا این اشتباهات در بازی بعدی تکرار نشود. شکست برابر پرسپولیس البته قابل پیش‌بینی بود چرا که این تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌های فعلی فوتبال آسیاست و مدعی اصلی این گروه به شمار می رود که در دوره قبل نایب قهرمان آسیا شد. البته تاسف بازیکنان الریان به این دلیل است که در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی در دقایقی از بازی تیم برتر میدان بودند اما افت تیم در نیمه دوم باعث پیروزی حریف شد.

پرسپولیس با کسب 6 امتیاز در دو بازی اول مدعی اول صعود از این گروه به شمار می رود مگر اینکه یک شگفتی  در بازی مقابل گوا رقم بخورد. صحبت کردن از قطعی بودن صعود پرسپولیس نادرست است و هنوز همه تیم ها در گروه شانس صعود دارند و الریان باید تلاش کند که شرایط را در جدول گروه دگرگون کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: