پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبرآزاد یک نماینده مجلس از پخش ​سریال گاندو در صدا و سیما تشکر کرد.حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیات دولت گفت: برای نخستین بار در تاریخ امریکا و در دوره دولت ترامپ منزوی‌ترین دولت در سازمان ملل، شورای امنیت، مجمع عمومی و دادگاه لاهه و افکار عمومی بود. اگر تنها نمی‌ماند در شورای امنیت می‌توانست اسنب بک را پیش ببرند، اگر تنها نمی‌ماند درباره پایان تحریم تسلیحاتی ایران می‌توانست موفقیت به‌دست بیاورد که نتوانست و تنها ماند. حتی یاران سنتی‌اش او را یاری نکردند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا بعنوان متحدین سنتی امریکا هم حمایت و قبول نکردند و رای مخالف دادند و یک جزیره پیدا کرد و آن را همراه خود کرد. یک کشور به درد بخور امریکا را حمایت نکرد این پیروزی بزرگ است چرا آن را نمی‌گوییم.

وی ادامه داد: این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران است و ما در دولت دوازدهم با رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت و هدایت ایشان توانستیم امریکا را شکست دهیم چرا برای آن شکست از پول ملت فیلم درست نمی‌کنید. اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید واقعیت‌ها را نشان دهید. حقیقت‌ها را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بگویید. نباید به مردم غیرواقعی بگوییم و واقعیت‌ها را تحریف کنیم.

رئیس‌جمهوری گفت: امروز نشاط، زنده بودن، حیات، قدرت و توسعه‌ای که از جاسک گرفته تا چابهار و راه‌آهنی که از چابهار به سمت راه‌آهن سراسری در حال اجراست، تا آبی که در منطقه شرق از دریای جنوب به فلات مرکزی آوردیم، تا گازی که وارد شرق کشور و سیستان و بلوچستان شد تا جاده بزرگراهی که در سراسر سواحل مکران و جنوب ایران می‌بینید، در تاریخ هفت هزار ساله ایران کی بوده است؟

روحانی افزود: شما بروید و در تاریخ ایران ورق بزنید. چه کسی این کار را انجام داده است؟ ما در زمان تحریم، فشار و سختی این کار را انجام دادیم، ما در حال تحریم راه‌آهن را می‌کشیم، راه‌آهن از چابهار به سمت زاهدان است، آب را از خلیج‌فارس به سمت زاهدان و زابل طراحی می‌کنیم، آب را از دریای جنوب تا کرمان، سیرجان و یزد و اردکان بردیم و بعد به اصفهان، خراسان جنوبی و مشهد ادامه پیدا می‌کند، این کار عظیم کجا انجام گرفته است؟

وی تصریح کرد: چرا اینها را نمی‌گوییم، چرا فیلم برای سواحل مکران فیلم نمی‌سازیم، چرا نمی‌گویم در زمان فشار امریکا ما امریکا را شکستیم، چرا امریکا متواضع شده و سر فرود آورده و با ما اینگونه سخن می‌گوید.

رئیس‌جمهوری افزود: امریکا اکنون می‌گوید آیا می‌خواهید ۲ نفر، ۳ نفری، ۶ نفری صحبت کنیم، ما آماده هستیم و می‌خواهیم حرف بزنیم و حل کنیم. این لحن امریکا در برابر ملت ایران و قدرت ملت ایران را چه کسی می‌توانست به وجود آورد؟

روحانی خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز در تاریخ کشورمان می‌بینیم، شرق و غرب آباد، جنوب و شمال آباد که در دولت یازدهم و دوازدهم تحقق پیدا کرده است، ۵۵۰ هزار هکتار زمین در غرب کشور و ۴۶هزار هکتار در شرق کشور احیا شده است، این در چه زمانی بوده است؟ این همه کانال، زهکشی، و آب را به زمین‌ها بردن و اجرای آبیاری مدرن، کی در تاریخ ما سابقه داشته است؟

وی ادامه داد: اینکه ما در یک دولت بتوانیم ۵۰ سد ملی افتتاح کنیم و تا امروز ۵۲ سد ملی افتتاح کرده‌ایم؟ کی چنین چیزی بوده است؟ شک دارید ما در بنزین خودکفا هستیم؟ شک دارید بزرگترین صادر‌کننده بنزین در منطقه هستیم؟ شک دارید صادرکننده گازوییل هستیم؟ مگر ما در دولت قبل وارد‌کننده اینها نبودیم؟ چرا اینها را نمی‌گویید؟

رئیس‌جمهوری یادآور شد: مگر در زمینه‌ محصولات کشاورزی امروز شرایط ما با دیروز متفاوت نیست؟ چرا این تفاوت‌ها را تبیین می‌کنیم و نمی‌گوییم؟ نتیجه اینکه ما بگوییم یا نگوییم، دشمن این محاسبات را به خوبی مشاهده کرده و در برابر قدرت این ملت سر فرود آورده است و امروز برای اینکه بنشیند و درباره اجرای برجام و بازگشت به تعهدات خود آماده است.

تشکر روح الله متفکر آزاد از پخش برنامه سریال گاندو2

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۳ نماینده مجلس در قدردانی و تشکر از برنامه های نوروزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

«امروز در عرصه جنگ بزرگ رسانه ای، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم قرار دارد و به معنای واقعی سربازان و افسران این جنگ، مدیران و برنامه سازان رسانه ای بزرگ هستند که با از خودگذشتگی و تلاش مضاعف و به رغم همه کمبودهای مالی و برخی بی مهری ها، ایستاده اند و مبتکرانه تلاش می کنند. نوروز ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذشت و به همین دلیل بسیاری از مشاغل تعطیل و یا با محدودیت مواجه شدند در این راه کارشناسان و برنامه سازان شبکه های رادیویی و تلویزیونی و همچنین مراکز استانی صداوسیما با برنامه ریزی و تلاش شبانه ریزی مجدانه بر آن شدند که در ایام تعطیلات نوروز برنامه های سرگرم کننده، مفرح و آموزشی پخش کرده تا حافظ آرامش ملت ایران باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: