پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیستم ارتباطی که ما به آن آیفون تصویری میگوییم، درواقع مکملی از آیفون های صوتی قدیمی می باشد.

یکی از مشخصه های بسیار عالی این وسیله آن است که شخص میتواند فردی که در پشت درب میباشد را مشاهده کند واگر مایل باشد در را برای او باز کند.آیفون های تصویری با وجود این قابلیت توانسته به راحتی جایگزین آیفون های قدیمی شود و آسایش و آرامش را برای ساکنان به ارمغان آورد.

1

آیفون تصویری، درب بازکنی است که در مجموعه های مسکونی، تجاری نصب میشود، علاوه بر این که صدا را انتقال میدهد، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل میکند. آیفون های تصویری جدید و پیشرفته تر معمولا دارای امکاناتی نظیر: ضبط صدا، تصویروهمچنین ارتباط از راه دور نیز هستند. آیفون های تصویری از لحاظ صفحه نمایش به دونوع سیاه سفید و رنگی در اندازه های 3 / 4 اینچ ،4 اینچ و 7 اینچ به بازار عرضه میشوند، البته قابل ذکر است که آیفون های تصویری با صفحه نمایش رنگی مرسوم میباشد.

قابلیت های آیفون تصویری:

تگ : سیستم های جدید این امکان فراهم شده است تا با استفاده از تگ ها در ورودی را باز کنند، به عنوان مثال درب بازکن های تصویری سوزوکی با داشتن چنین تگی براحتی میتواند در شرایطی مانند همراه نداشتن دسته کلیدها به شما کمک نمایند .

2

حافظه: برخی از آیفون های تصویری قابلیت ذخیره سازی تصویر و فیلم را دارا میباشند.

قابلیت انتقال تماس: هنگامی که شما در منزل و یا محل سکونت خود حضور نداشته باشید میتوانید با استنفاده از این قابلیت همانند انتقال تماس، زنگ واحد خود را به واحد دیگری انتقال دهید.

پشتیبانی از سیستم دو پنلی: باز کردن دو در ورودی با یک آیفون تصویری .اگرمنزل یا محیط اداری شما دارای دور در باشد دو در وردی را میتوانید با این قابلیت مدیریت کنید.

قابلیت اتصال به تلفن همراه: برخی از سیستم های آیفون تصویری این امکان را فراهم ساختند تا با استفاده از اینترنت ، زنگ و تصاویر مراجعه کننده به تلفن همراه شما ارسال شود.

و حالا مهمترین سوالی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که کدام موارد را باید برای انتخاب و خرید یک درب بازکن تصویری لحاظ کنیم ؟

 

سه ویژگی اصلی یک آیفون تصویری مناسب را بشناسید

اگر بخواهیم ساده و سریع جواب بدهیم قطعا باید گفت 1- قیمت مناسب 2- کیفیت مناسب و 3- خدمات پس از فروش و گارانتی مطمئن

شما میتوانید وارد فروشگاه نوژین کالا شده و با بررسی آیفون تصویری مناسب با شرایط و نیاز خود آن را با بهترین قیمت بازار و گارانتی یکسال تعویض خریداری نمایید .

3

از مهمترین مزیتهایی که میتوان برای آیفون تصویری و سایر محصولات سوزوکی بر شمرد می توان به این موارد اشاره کرد:

  • کیفیت و کارایی مورد اعتماد سازمان نظام مهندسین و اتحادیه های برقکاران استانهای مختلف کشور
  • بکارگیری بروزترین تکنولوژی شرکتهای فناوری سنگاپور و قطعات سخت افزاری شرکتهای معتبری نظیر Sony با استفاده از ماشین آلات پیشرفته SMD
  • تصویر و صدای شفاف با امکان دید در شب مطلوب
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت و قابل استفاده در همه نقاط کشور
  • قیمت های رقابتی و مناسب نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ایران
  • بومی سازی و توسعه کلیه قسمتهای فنی و الکترونیکی در داخل مجموعه شرکت که امکان پشتیبانی و خدمات محصولات را تا مدت زمان طولانی فراهم می آورد.
  • شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: