پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیما نکیسا در خصوص نمایش پرسپولیس مقابل گوای هند که با برتری ۲ بر یک سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت:بسیار افسوس خوردم از گل‌هایی که می‌شد بزنیم، اما نزدیم. با این حال خیلی خوب است که یک تیم در روزی هم که خوب عمل نمی‌کند و موقعیت از دست می‌دهد، برنده می‌شود.

وی ادامه داد:گوا حریف بسیار سختی برای پرسپولیس بود، به این دلیل که آنها تمام مناطق مدنظر پرسپولیس برای طراحی حملات را بسته بودند. با این حال بازیکنان گوا در همان نیمه اول نشان دادند که شرایط بدنی خوبی ندارند و از دقیقه ۶۵ یا ۷۰ به بعد، دیگر توانی برای مقابله نداشتند. آنچه بازیکنان پرسپولیس باید خوب بدانند، این است که اگر در بازی‌های بزرگ و حساس اینگونه موقعیت‌ها را هدر بدهند، نتیجه گرفتن سخت خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به خراب کردن موقعیت‌ها از سوی بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد:یک تیم باید بتواند حداقل نیمی یا یک سوم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند. برای بهتر شدن در این بخش هم باید صبر و حوصله کرد و در تمرینات مشکل برطرف شود. در مجموع فکر می‌کنم تعویض‌های یحیی گل‌محمدی بسیار حساب شده بود و او تعویض‌هایش را به خوبی خرج کرد.

نیما نکیسا با تمجید از عملکرد کاپیتان پرسپولیس گفت:سیدجلال حسینی اسطوره تمام نشدنی پرسپولیس و الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان امروز فوتبال ایران است که می‌خواهند وارد فوتبال حرفه‌ای شوند. سبک زندگی او، نقشی که در زمین ایفا می‌کند و سلامتی که دارد، یک الگوی بسیار خوب است. سیدجلال حسینی و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که مقابل گوا عالی عمل کردند

سید جلال حسینی دروازه‌بان پیشین پرسپولیس درباره گلی که این تیم مقابل گوا دریافت کرد، عنوان کرد:پرسپولیس ابتدا در سرعت بازی و زمانی که حریف با سرعت بالا توپ را انتقال می‌دهد، دچار مشکل می‌شود. این مشکل به خصوص بین دو مدافع که جلوتر بازی می‌کنند بیشتر است. گلی هم که دریافت شد، عدم هماهنگی بین خط دفاعی و دروازه‌بان بود که در بازی با الریان هم پیش آمد. روی یک موقعیت مشابه هم کم مانده بود باز دروازه پرسپولیس باز شود که گروه آنالیز باید روی این مسئله کار کند تا مشکل برطرف شود.

وی با انتقاد از اقدام کنعانی‌زادگان برای زدن ضربه پنالتی دوم این تیم گفت:فوتبال حرفه‌ای دنیا، احساسات بر نمی‌دارد. اگر گل سوم را به گوا زده بودیم، در نیمه دوم حداقل دو گل دیگر به این تیم می‌زدیم. با این اتفاق هم اعتماد به نفس تیم بالاتر می‌رفت، هم باعث افزایش تفاضل گل می‌شد و هم خط و نشانی برای دیگر حریفان بود. البته که بازی در آن آب و هوای گرم و شرجی هند سخت است و طبیعتاً بازیکنان هم هر چه جلوتر می‌روند دچار افت بدنی می‌شوند. اینجا نقش کادرپزشکی و ماساژورهای تیم باید مشخص شود که با درایت خود، بازیکنان را به خوبی برای بازی‌های بعدی ریکاوری کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: