پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی یک - یک رسیدند. این بازی در گروه چهارم لیگ قهرمانان برگزار شد.

«مانو منز» سرمربی برزیلی النصر بعد از این مسابقه گفت: دیدار امروز با گذشته فرق داشت و برخوردهای فیزیکی زیاد بود. در واقع ما خوب نبودیم و تیم ایرانی در ابتدا بهتر از ما بود. در ایجاد فرصت گلزنی با مشکلاتی مواجه شدیم. سپس آنها گلزنی کردند که این مسئله مسابقه را پیچیده‌تر کرد. به طور کلی ما شایسته نتیجه بهتری بودیم.

سرمربی النصر افزود: بازیکنان فولاد دنبال ایجاد تاخیر در بازی و وقت کشی بودند. برخورد داور با آنها ملایم بود. به هواداران خود قول می‌دهیم در مسابقه بعدی جبران کنیم. به سرعت برای بازی بعد آماده می‌شویم. هدف ما فقط دستیابی به سه امتیاز است. سعی می‌کنیم تیمی باشیم که از راه‌های مختلف گلزنی می‌کند.

منز در خصوص وضعیت «عبد المجید الصلیهم» بازیکن مصدوم النصر گفت: زانوی این بازیکن آسیب دیدگی جزئی دارد. تا آخرین لحظه تلاش کردیم تا این بازیکن را برای حضور در این مسابقه آماده کنیم اما نتوانستیم.

سرمربی النصر در خصوص تعویض جنجالی «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم مراکشی و اعتراض این بازیکن به تعویضش گفت: من دنبال راهکارهای هجومی بیشتری برای گلزنی بودم چون از نظر هجومی مشکلاتی داشتیم. در مورد مشکلات تیم صحبت نکرده و نخواهم کرد. کار مربی این است که به دنبال راه حل باشد. به بازیکنانمان کمک می‌کنیم تا اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند.

منز در پایان گفت: داشتن مسابقات پیاپی دشوار است و وقت لازم برای آماده سازی بازیکنان را نداریم. امیدوارم دیگر مصدوم و غایب نداشته باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: