پایگاه خبری خانه فوتبال:

مقدمه

پیشرفت تکنولوژی و ظهور پدیده‌ای به نام اینترنت، جهان را در تمامی ابعاد متحول کرده است. این پیشرفت منجر شده است که بسیاری از خدمات و محصولات در دامنه فضای مجازی و اینترنت به افراد معرفی شوند. ظهور وبسایت‌ها و موفق بودن روند استفاده از آن‌ها به مرور زمان باعث محبوبیت آن‌ها در میان افراد شد. با افزایش درخواست افراد برای داشتن وبسایت، مجموعه‌های بسیاری اقدام به ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت شرکتی کردند. اما ناآگاهی افراد راجع به طراحی سایت و جزئیات آن به نفع سود جویان بود. به همین دلیل مجموعه‌های بسیاری به بهانه طراحی سایت حرفه‌ای با هزینه‌های زیادی اقدام به فعالیت کردند.

با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر می‌رسد آگاهی بیشتر افراد راجع به طراحی سایت و جزئیات مربوط به آن می‌تواند به مشتریان برای داشتن یک سایت خوب با هزینه‌ای معقول کمک کند. مجموعه بزرگ پویا گستران یکی از مجموعه‌های بزرگ و موفق در زمینه طراحی انواع وبسایت به خصوص سایت‌های شرکتی می‌باشد. این مجموعه با معقول‌ترین هزینه اقدام به طراحی سایت متناسب با نیاز مشتری می‌کند. داشتن سابقه زیاد و مشتریان فراوان این مجموعه گواه خوبی برای صحت عملکرد مجموعه پویا گستران می‌باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری را راجع به طراحی سایت بیان می‌کنیم.

1

طراحی سایت‌ می‌بایست توسط یک مجموعه با تجربه صورت گیرد.

 

تاریخچه ظهور وبسایت

شاید برای ما با این حجم از استفاده اینترنت و انواع وبسایت‌‌ها تصور این که روزی هیچ سایت و حتی اینترنتی وجود نداشته است، کمی سخت به نظر برسد. اما تاریخ به ما‌ می‌گوید که قبل از روزگار امروزی و گسترش انواع شرکت‌‌ها برای طراحی سایت شرکتی و... روزگار دیگری نیز وجود داشته است. اگر به تاریخچه طراحی وبسایت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تیم برنرز لی، جزو پیشگامان طراحی وبسایت در سال 1989 شناخته می‌شود. این تیم با تلاش دوساله اولین سایت را راه اندازی کرد. البته اطلاعات موجود در اینترنت هیچگاه به تنوع و جذابیت اطلاعات امروزی نبوده است. اطلاعاتی که در اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شده، بیشتر شامل عکس و متن بوده است. اما همین میزان اطلاعات کم نیز از همان ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

با اصطلاح طراحی سایت بیشتر آشنا شویم.

حال که از اهمیت طراحی سایت آگاهی یافتیم بهتر است با روند آن نیز آشنا شویم. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که طراحی سایت چیست و چگونه انجام‌ می‌شود؟ در طراحی سایت، تعدادی صفحه ایجاد‌ می‌شوند که این صفحات شامل اطلاعات مورد نظر ما‌ می‌باشند. اطلاعات نمایش داده شده روی صفحات وبسایت‌ می‌تواند شامل: معرفی کالا یا محصول خاص، معرفی خدماتی خاص و مواردی از این قبیل باشد.

2

داشتن یک وبسایت شرکتی زیبا باعث افزایش مشتری‌ می‌شود.

 

چند نوع طراحی سایت وجود دارد؟

بر اساس کارکرد طراحی سایت شامل: طراحی سایت شرکتی، خبری، شخصی، فروشگاهی، آموزشی و سازمانی‌ می‌باشد. هر کدام از این نوع طراحی‌‌ها ویژگی‌‌های منحصر به فردی داشته و با یکدیگر تفاوت دارند. بدیهی است که هزینه طراحی سایت برای هر یک‌ می‌تواند متفاوت باشد. یکی از طراحی سایت‌‌های بسیار مهم و پرکاربرد، طراحی سایت از نوع شرکتی‌ می‌باشد. اما راجع به این نوع طراحی سایت چه‌ می‌دانید؟ با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری را راجع به این نوع طراحی سایت بدهیم.

طراحی سایت شرکتی یک گام مهم برای موفقیت هر شرکت

همانطور که گفتیم، مزایای فوق‌العاده داشتن یک وبسایت بر کسی پوشیده نیست. حال که این مزایای ویژه داشتن وبسایت بر همگان آشکار شده است، چرا برای ارتقا یک شرکت از آن بهره نبریم؟ در واقع امروزه رمز موفقیت شرکت‌‌های بزرگ در آن است که در کنار فعالیت خود به شکل سنتی، به شکل مدرن نیز فعالیت داشته باشند. دلیل این اتفاق نیز کاملا روشن است. طبیعی است که افراد در اولین گام برای خرید یک محصول ابتدا به جست و جوی اینترنتی نام آن محصول‌ می‌پردازند. یک طراحی سایت شرکتی با بالاترین کیفیت کمک‌ می‌کند تا محصولات و خدمات شرکت مورد نظر بلافاصله در اختیار مشتری قرار گیرد. با این کار گوی سبقت از دیگر رقیبان ربوده‌ می‌شود. یک طراحی سایت با کیفیت بالا مانند ویترین یک شرکت عمل‌ می‌کند. بدیهی است که اگر ویترین یک مغازه زیبا و شیک نباشد، جذب مشتری نیز رخ نمی‌دهد. بنابراین لازم است تا طراحی سایت یک شرکت به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. شرکت پویا گستران یکی از فعالان در زمینه طراحی وبسایت است. این شرکت با تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت، به خوبی نیاز مشتری را‌ می‌شناسد.

3

در حوزه طراحی سایت با توجه به نوع و کیفیت کار، هزینه نهایی متفاوت است.

 

هزینه طراحی سایت چه قدر است؟

معمولا افراد در گام اول برای طراحی سایت به مشکلی به نام تنوع قیمت برمی‌خورند. بدیهی است که مشکل تنوع قیمت و ناآگاهی افراد در این حوزه، زمینه‌ساز کلاهبرداری و اخذ هزینه بالا از مشتری‌ می‌باشد. اما چه عواملی در هزینه طراحی سایت موثر هستند؟

اولین عامل تاثیرگذار روی قیمت طراحی سایت، نحوه اجرا پروژه توسط شرکت‌ می‌باشد. اجرای پروژه با استفاده از نرم افزارهای متن باز آماده و یا با استفاده از نرم افزار‌‌های اختصاصی، در قیمت نهایی طراحی سایت شرکتی تفاوت ایجاد‌ می‌کند.

استفاده از قالب‌‌های گرافیکی آماده و یا طراحی گرافیکی به صورت اختصاصی برای یک وبسایت، از دیگر عوامل تاثیرگذار‌ می‌باشد.

مورد دیگری که باعث ایجاد تفاوت قیمت‌ می‌شود، تفاوت در سئو و بهینه سازی سایت طراحی شده‌ می‌باشد. بدیهی است که یک سایت بهینه سازی شده با هزینه بالاتری طراحی‌ می‌شود. البته از سویی دیگر بهینه سازی یک سایت منجر به افزایش بازدید از آن سایت‌ می‌شود.

بنابراین در یک نگاه کلی‌ می‌توان گفت طراحی سایت با کیفیت بالا همواره هزینه بیشتری را‌ می‌طلبد. اما این جمله به این معنی نیست که همیشه بیشترین میزان هزینه، بیشترین کیفیت را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از هرچیز به مجموعه‌ای مطمئن برای طراحی سایت خود رجوع کنید. اکثر مجموعه‌‌ها با سابقه کار بالا امتحان خود را پس داده و با قیمت‌‌های غیرمعقول سابقه خود را زیر سوال نمی‌برند.

کلام پایانی

لزوم استفاده از وبسایت در دنیای امروزی باعث شده تا بسیاری از شرکت‌‌ها به دنبال طراحی سایت شرکتی باشند. داشتن یک سایت با ظاهری زیبا و البته کارایی بالا مانند ویترین یک شرکت عمل‌ می‌کند. مجموعه پویان گستران با داشتن چندین سال تجربه در زمینه طراحی انواع سایت فعالیت‌ می‌کند.طراحی سایت توسط این مجموعه با معقول ترین هزینه‌‌ها و با پشتیبانی صورت‌ می‌گیرد.

4

طراحی سایت رمز موفقیت برای فعالیت در دنیای مدرن است.

https://pooyajahani.ir/

https://pooyajahani.ir/web-design-learning/

https://pooyajahani.ir/web-design/

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: