پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که اعلام شده بود میلان اولین تیم ایتالیایی است که قصد دارد از حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپا انصراف دهد، ظاهراً این رقیب همشهری میلانی‌ها یعنی اینتر است که تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است.

اینتر، میلان و یوونتوس سه باشگاهی بودند که برای حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام آمادگی کردند، تورنمنتی که پس از کناره‌گیری 6 عضو انگلیسی‌اش تعلیق شد.

شب گذشته (سه‌شنبه) پس از انصراف این 6 تیم، سایت «اتلتیک» اعلام کرد که باشگاه میلان نیز قصد انجام چنین کاری را دارد و اکنون خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) مدعی شده است که اینتر هم با وضعیت به وجود آمده تمایلی به پافشاری برای ماندن در سوپرلیگ ندارد.

یک منبع در داخل باشگاه اینتر که نامش فاش نشده به خبرگزاری رسمی ایتالیا گفت: با شرایط فعلی، پروژه سوپرلیگ دیگر جزو موضوعاتی نیست که برای برای اینتر اهمیت و منفعت داشته باشد.

در صورتی که خبر اتلتیک در مورد پشیمانی میلان هم صحت داشته باشد، از 12 تیمی که برای تشکیل سوپرلیگ اعلام آمادگی کرده بودند، تنها تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید و اتلتیکومادرید همچنان به پیمان فی‌مابین برای برگزاری این تورنمنت متعهد مانده‌اند، چرا که ظاهراً باشگاه بارسلونا هم در توافقی که با سازمان سوپرلیگ اروپا انجام داده بود، شرطی را لحاظ کرده است که اجازه می‌دهد از این توافق اعلام انصراف کند. این شرط هم موافق تمامی اعضای مجمع باشگاه با حضور کاتالان‌ها در سوپرلیگ است که خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه هنوز آن را کسب نکرده است

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: