پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

در دقیقه ۵۶ مسابقه استقلال و الدحیل مهدی قایدی با یکی از فرارهای تند و تیز خود وارد محوطه جریمه حریف شد و در شرایطی که از بازیکن قطری عبور کرده بود، با تکل او مواجه و سرنگون شد.

تکل بازیکن الدحیل هم به پای قایدی برخورد کرد و هم توپ را زد اما با وجود مشکوک بودن صحنه داور لبنانی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این در حالی است که در صحنه های آهسته واضح بود که مدافع الدحیل همراه با توپ پای چپ قایدی را نیز زده و داور می توانست یک پنالتی به سود استقلال اعلام کند.

بعد از این صحنه قایدی و سایر استقلالی ها بشدت نسبت به عملکرد داور موضع گرفتند و اعتراض های شدیدی انجام دادند. همچنین فرهاد مجیدی نیز در پی همین اعتراض ها کارت زرد گرفت و دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

حیدر سلیمانی یکی از کارشناسان داوری نیز با تایید این صحنه گفته است:«داور یک اشتباه بزرگ داشت که در دقیقه ۵۶ رخ داد و در محوطه جریمه تیم الدحیل، مهدی قایدی وقتی از بازیکن الدحیل عبور کرد، توسط حریف نقش زمین شد و باید پنالتی گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد.»

این صحنه مشکوک در زمانی رخ داد که استقلال ۳ بر ۲ از الدحیل عقب بود. اگرچه آبی ها بعد از آن به گل سوم رسیدند و بازی را به تساوی کشاندند اما قطعا اگر پنالتی به سود انها اعلام می شد شرایط می توانست بسیار متفاوت باشد.

منبع:پارس فوتبال 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: