پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگرچه استقلال توانست گل دوم الدحیل عربستان را خیلی زود روی حرکت خوب وریا غفوری و تیزهوشی مهدی قایدی جبران کند، اما مشخص بود که آبی ها برای رسیدن به صدر جدول نیاز به برد و 3 امتیاز داشتند.

از این رو کادرفنی استقلال هم که می دانست با بردمقابل الدحیل شرایط بسیار بهتر می شود، تلاش خود را برای رسیدن به گل سوم انجام داد. مربیان استقلال در دقیقه 76 مسابقه وقتی دیدند بازی با سیستم 3-3-4 دردی دوا نمی کند و بازیکنان الدحیل روزنه ها را بسته اند، تصمیم به تغییر سیستم بازی تیم گرفتند.

در این دقیقه محمد حسین مرادمند به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد تا استقلال با آرایش 2-5-3 کارش را ادامه بدهد. در این شرایط مرادمند، یزدانی و غلامی 3 مدافع مرکزی استقلال شدندو قایدی و دیاباته در خط حمله به کار گرفته شدند. کادرفنی استقلال سعی داشت تا تعدد نفرات در خط هافبک بتواند روی دروازه الدحیل ایجاد خطر کند و به گل سوم برسند که البته این تغییر سیستم هم نتیجه ای در بر نداشت.

نکته مهم درباره استقلال این است که در 4 مسابقه گذشته لیگ قهرمانان تاکتیک های مختلفی را برای رسیدن به دروازه حریفان نتیجه داده و امشب نیز در دقایق پایانی مصاف با الدحیل برای اولین بار 2-5-3 بازی کرد.

منبع:ورزش 3

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: