پایگاه خبری خانه فوتبال:

امید عالیشاه پس از افتی که در ابتدای فصل داشت، حالا به یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است. بازیکنی که در دوره غیبت مهاجمان تخصصی و افت عجیب مهدی عبدی، در خط حمله پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشت و با گلزنی و گلسازی، راه صعود قرمزها به صدر جدول را هموار کرد.

اما شب گذشته بازی را از روی نیمکت آغاز کرد تا یحیی گل‌محمدی از این بابت مورد انتقاد قرار بگیرد. در نیمه نخست پرسپولیس از گردش توپ عاجز بود و هافبک ها نمی‌توانستند توپ را به خط حمله منتقل کنند. موضوعی که در بازی های قبلی پرسپولیس وجود نداشت و مهدی ترابی به همراه امید عالیشاه نمایش مطلوبی را در این زمینه ارائه کردند.

حالا سرمربی پرسپولیس بابت نیمکت نشینی عالیشاه که پس از خروج جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس شد، مورد انتقاد قرار گرفته و شاید خودش هم دریافته باشد که خروج هافبک شماره ۲ تصمیم درستی نبوده است. امید عالیشاه در بازی با الوحده یک موقعیت خلق کرد و دقت پاس بالایی را هم از خود به نمایش گذاشت.

امید عالیشاه همچنین ۷۵% دوئل ها را با پیروزی پشت سر گذاشت و ۲ بار هم مدافعان الوحده را دریبل زد و در تلاش بود تا مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت کند اما حضور او نیز باعث نشد تا پرسپولیس از باخت فرار کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: