پایگاه خبری خانه فوتبال:

 شاید با خود بگویید چرا؟ مگر پرسپولیس ترافیک شدیدی در خط میانی خود ندارد؟ با پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی به قول فوتبالی‌ها دچار دردسر شیرینی در خط هافبک تیمش شد.

همه می‌دانند که یحیی گل‌محمدی به بازی با چهار هافبک علاقه دارد. او پیش از خرید شهریار مغانلو و پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر بالاجبار از امید عالیشاه و وحید امیری هافبک در خط حمله استفاده می‌کرد.

در لیگ قهرمانان آسیا اما سرمربی پرسپولیس بار دیگر به سبک مورد علاقه خود و استفاده از دو مهاجم تخصصی در خط حمله بازگشت. سیامک نعمتی و وحید امیری دو هافبک پرسپولیس اما در دو سمت خط دفاع این تیم به بازی گرفته شدند.

در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برخلاف سال گذشته شاهد آن نمایش توفانی و درخشان از سوی سیامک نعمتی نبودیم. شماره ۸۸ پرسپولیس سال گذشته هم به دلیل ترافیک خط میانی و کمک بیشتربه فاز تهاجمی پرسپولیس درسمت راست خط دفاعی این تیم به بازی گرفته  و درنهایت به عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا برگزیده شد. امسال هم یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از سیامک نعمتی هافبک به عنوان دفاع راست در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند اما...این سیامک نعمتی با آن سیامک نعمتی سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا کمی متفاوت بوده است.

شاید عمده دلیل آن عدم حضور بشار رسن در پرسپولیس باشد. هافبک تکنیکی پرسپولیس که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد و با قراردادی ۳ میلیون دلاری به تیم قطر در لیگ ستارگان پیوست. بشار توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال ایفا کند. هافبک عراقی در سمت راست خط میانی پرسپولیس زوج جذابی همراه با سیامک نعمتی ساخته بود که اغلب حملات این تیم نیز از همین جناح طراحی می‌شد.

امسال و در هند، یحیی گل محمدی احسان پهلوان و امید عالیشاه را در کنار سیامک نعمتی به بازی گرفت که هر دو عملکرد خوبی داشتند اما نتوانستند همراه با سیامک نعمتی زوج خوبی بسازند. زوجی که شبیه به زوج سیامک نعمتی و بشار رسن باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: