پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد نصرتی با اشاره به صعود 3 تیم از 4 تیم از ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این اتفاق، اتفاق خوبی برای فوتبال ما در سزح آسیا محسوب می شود و باید آن را به فال نیک گرفت.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم گل محمدی در این رقابت ها تصریح کرد: باید یک تبریک جانانه به همه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس داشته باشم. در حالی که کارشان در هند بسیار سخت بود با اقتدار و با نتایج خوب موفق شدند با 15 امتیاز صعود قاطعانه ای را داشت باشد و قدرت خود را به رخ آسیا کشیدند. البته باید یک تبریک ویژه هم به کادر مدیریتی باشگاه به خصوص آقای سمیعی داشت که در این مدت برخلاف خیلی از مدیران فوتبالی به جای مصاحبه و حضور در رسانه ها در سکوت خبری برای پرسپولیس تلاش کرد و ابراهیم شکوری نیز در پست جدیدش در پرسپولیس به تیم و باشگاه کمک زیادی داشت.

محمد نصرتی در خصوص شرایط فنی پرسپولیس در 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این دیدارها نشان داد به اوج درک متقابل بین بازیکنان و کادرش رسیده و کادرفنی این تیم در راس آن یحیی گل محمدی به خوبی توانسته است تاکتیک های مورد نظرش را به تیم القا کند. به طوری که اگر زمانی مهره های این تیم هم جا بهجا می شد، این موضوع خللی در روند مثبت تیم ایجاد نمی کرد.

مدافع سابق پرسپولیس ضمن تمجید از ساختار دفاعی خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در مجموع خط دفاعی پرسپولیس در این رقابت ها نمره خوبی را دریافت کرد. سیدجلال حسینی  با توجه به شرایط سنی اش بهترین نمایش را برای پرسپولیس داشت و وحید امیری که با از خود گذشتگی و فداکاری در پستی غیرتخصصی به میدان کرد و الحق هم بهترین عملکرد ممکن را از خود ارائه داد. ضمن این که بقیه مدافعان از جمله کمال، سیامک، کنعانی و .... هم روند کم اشتباهی را داشتند. در این میان نباید از شرایط خوب لک هم به سادگی گذشت که شرایط و آرامش خوبی را در درون دروازه پرسپولیس ایجاد کرده است.

محمد نصرتی که سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه فوتبالی اش دارد؛ در خصوص صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از این که این شرایط فراهم شد که تراکتور هم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؛ خیلی خوشحالم و به رسول خطیبی و تیمش و هواداران پرشور تراکتور تبریک می گویم. این تیم هم شایستگی حضور در این مرحله را داشت و حالا اتفاق خوب و مهمی را تجربه می کند. همه بازیکنان این تیم در این بازی ها خوب بودند اما به اعتقاد من آمادگی و کلین شیت هایی که محمدرضا اخباری در این تورنمنت داشت نقش زیادی در صعود تراکتور به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را ایفا کرد.

مدافع سابق تیم ملی در پایان در خصوص پیش بینی اش از آینده این تیم ها و این  که آیا امسال هم تیمی از ایران می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس امسال خم مدعی اصلی قهرمانی است. کیفیت فوتبالی این تیم از یک سو و تجربه ای که در دو سه سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم ایجاد شده است از سوی دیگر می تواند به این تیم کمک کند که امسال نیز به فینال برسد. پرسپولیس در حال حاضر به  باور قهرمانی در آسیا رسیده است و در این فصل هم می تواند یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

منبع:برنا 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: