پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره 31 ساله و ولزی تاتنهام از این که هتریک کرد و کمکی بود تا تیمش برنده بازی با شفیلدیونایتد شود، ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته شب درخشش گرت بیل و تاتنهام بود. در پیکاری از هفته سی و چهارم لیگ برتر که در ورزشگاه خانگی هاتسپری ها در لندن انجام شد، تاتنهام 4 بر صفر شفیلدیونایتد را مغلوب کرد.

تیم لندنی که 2 هفته قبل ژوزه مورینیو را به خاطر کسب نتایج ضعیف از کادر مربیگری خود کنار گذاشت و سکان هدایتش را به صورت موقت به رایان میسون تا پایان فصل سپرد، در این بازی دروازه اش را حفظ کرد و 4 گل نیز زد.

البته در راه کسب چنین برد پرگلی گرت بیل، مهاجم با تجربه ولزی نقش بسزایی داشت. زیرا 3 گل ابتدایی تیمش را در دقایق 36، 61 و 69 زد و هتریک کرد.

بعد از این برد که تیمش با 56 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت،  بیل با گزارشگر تلویزیون انگلیس مصاحبه کرد و از بازی انجام داده و گل های که حرف زد.

او گفت:خیلی خوشحالم که گل زدم و به تیمم کمک کردم.

بیل افزود:از آخرین هتریکی که داشتم، مدت زیادی می گذشت. این که شما بتوانید 3 گل در یک بازی بزنید، مسلما اتفاقی زیباست. در کنارش البته نکته زیباتر این است که 3 امتیاز بازی را هم بگیرید.

او ادامه داد:ما به همه امتیازاتی که تا پایان فصل باقیمانده، احتیاج داریم. به این خاطر تا پایان فصل برای کسب هر امتیاز خواهیم جنگید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: