پایگاه خبری خانه فوتبال:

روند امیدوارکننده تیم فوتبال تاتنهام پس از اخراج ژوزه مورینیو ادامه پیدا کرد و این تیم شب گذشته در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، موفق شد میزبان قعرجدولی خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. در ثبت این پیروزی که دومین برد متوالی سفیدپوشان لندن در لیگ برتر پس از برکناری آقای خاص بود، گرث بیل با هت‌تریکش پررنگ‌ترین نقش را داشت.

بیل که از زمان اخراج مورینیو و زیر نظر جانشین موقت او رایان میسون، روزهای خوبی را تجربه می‌کند، در پیروزی قبلی تیمش در لیگ برابر ساوتهمپتون هم موفق به گلزنی شده بود.

او پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تاتنهام به نارضایتی خود از سبک تدافعی این تیم در زمان مربیگری مورینیو اشاره داشت و گفت: ما تیمی هستیم که می‌خواهیم هجومی بازی کنیم. ما یک تیم بزرگ هستیم، تیمی با بازیکنان بزرگ که باید حمله کنند. پس مدام باید در یک سوم دفاعی حریف باشیم و در این بازی این کار را انجام دادیم.

بیل افزود: برای تیم ما هجومی بازی کردن و فشار آوردن به حریف در نیمه زمین خودش یک الزام است و زمانی که اینگونه بازی کنیم برای خودمان فرصت‌های بیشتری برای گلزنی ایجاد خواهیم کرد. ما در هفته‌های اخیری هم روی این وجه از بازی‌مان کار کرده‌ایم. مطمئناً قرار نیست که با این سبک بازی ما در تمام بازی‌ها موفق به کسب پیروزی شویم، اما این مسیری درستی است که ما در آن قدم گذاشته‌ایم. ما الان دوباره داریم به سبک تاتنهام بازی می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید که به صورت قرضی به تاتنهام پیوسته است، درباره وضعیت خودش در وایت‌هارت‌لین هم اظهار داشت: من احساس خوبی دارم. همانطور که گفتم، تنها چیزی نیاز دارم این است که به صورت مداوم بازی کنم و روند حضورم در مسابقات ثبات داشته باشد و این همان اتفاقی است که الان دارد رخ می‌دهد. پس من راضی‌ام و زمانی هم که راضی باشم، معمولاً خوب بازی می‌کنم. مقابل شفیلد از ابتدا خوب بازی کردیم. به نظر من از ابتدا هجومی بازی کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم. تملک توپ بیشتری داشتیم و در کل فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: