پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، احسان پهلوان درمورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم. خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم.
هافبک پرسپولیس درخصوص طرح بعضی مسایل مبنی بر آسان‌تر بودن گروه پرسپولیس نسبت به بعضی گروه‌ها، گفت: در لیگ قهرمانان بهترین‌های کشورها به مسابقات می‌آیند. همه دیدیم در همین گروه گوا چقدر خوب و جسورانه بازی کرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های برتر امارات و قطر، حریفان آسانی باشند. از سوی دیگر، آن‌ها که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند تا متوجه می‌شدند که چه مسابقه‌های سختی بود. البته این حرف‌ها اهمیت ندارد. مهم این بود که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و هواداران هم خوشحال شوند که به اهداف خود رسیدیم.
وی درمورد گلزنی برای پرسپولیس در این مسابقات عنوان کرد: خدا را شکر که این طلسم شکست ولی واقعا مهم این بود که به خواسته‌های خودمان یعنی صعود بی‌قید و شرط برسیم. تا وقتی تیم موفق نباشد، شما نمی‌توانید احساس موفقیت کنید هر قدر هم که گل زده باشید. ما به دنبال بازی‌های خوب و پیروزی‌های قدرتمندانه بودیم.
پهلوان درخصوص این که آیا برای گلزنی تحت فشار بود یا نه، گفت: تمرکز من روی اجرای درست برنامه‌ها بود. فکر من این بود که بازی خوبی انجام بدهم. وقتی بازی خوب ارائه کنید گلزنی هم در ادامه‌اش می‌آید. بالاخره همیشه که بدشانسی نیست. ولی در پایان همه این‌ها اگر تیم به خواسته کلی که همه انتظارش را دارند برسد، شما می‌توانید احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید.
وی درمورد رویارویی با استقلال تاجیکستان عنوان کرد: استقلال تاجیکستان جزو تیم‌های خوب این دوره بود. تیمی که به الهلال چهار گل بزند، حتما سطح بالایی دارد. بازی هم در شهر دوشنبه تاجیکستان است. آن‌ها قدرتمند هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.
هافبک پرسپولیس درخصوص شرایط تیم برای تقابل با سپاهان، اظهار داشت:  فشردگی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، استرس کرونا، شرایط جوی و مسایل دیگر، فشار زیادی به بچه‌ها وارد کرد. کمتر از یک هفته دیگر با سپاهان بازی داریم و الان که بعد از ۲۰ روز به کشور خودمان برگشته‌ایم چند روزی را در قرنطینه گذراندیم. قطعا این شرایط برای بازی با سپاهان روی شرایط بدنی، فنی و روحی ما تاثیر می‌گذارد ولی با امیدواری زیادی وارد دیدار با سپاهان می‌شویم و برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: