پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

علی فیروزی ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: تمام بازیکنان تیم هم قسم شده اند تا نفت، تیم دیگری شود و بتواند همان نتایج خوب نیم فصل اول را تکرار کند و باتوجه به این که صنعت نفت حامی بزرگی به نام هوادار دارد با پشتیبانی و دلگرمی که آن ها به ما می دهند این مهم محقق خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز تیم شرایط خوبی دارد و کادرفنی در حال تلاش است تا تیم با بهترین شرایط ممکن برای بازی پیش رو آماده شود. نفت با کسب یک برد می تواند از شرایط فعلی خارج شود و امیدوارم این برد از بازی این هفته به دست آید.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا پول به باشگاه نفت مسجدسلیمان زودتر رسید و بر همین اساس زودتر توانستند به وضعیت باشگاه سر و سامان داده و بخشی از مطالبات بازیکنان شان را پرداخت کنند؟ گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان زیر نظر شرکت ملی نفت ایران است و از قبل دارای یک ردیف بودجه بود و به همین دلیل توانستند پول تخصیص پیدا کرده را راحت دریافت کند اما باشگاه صنعت نفت زیر نظر شرکت پالایش پخش است که این ردیف بودجه را نداشت و کارش برای دریافت بودجه طولانی تر شد تا این که با تلاش نمایندگان آبادان و پیگیری های آقای مختار، این ردیف بودجه برای ما نیز احیا شد و پول به باشگاه رسید.

وی عنوان کرد: اگر چه مشکلات مالی تاثیر بدی روی روند باشگاه و تیم داشت اما بازیکنان مان در هر شرایطی با تمام وجود کار کرده اند و کار می کنند تا نفت بتواند روزهای خوبی را به هواداران خود تقدیم کند.

منبع:ایسنا 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: