پایگاه خبری خانه فوتبال:

موضوع تمدید قرارداد در رئال مادرید اکنون به یکی از مسائل مهم در این تیم بدل شده است و مشخص نیست که چه بازیکنانی در تابستان از این تیم می‌روند.

رسانه مادریدی ABC گزارش داد که پس از حذف رئال مادرید مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، پروسه تمدید با برخی بازیکنان کلید خورده است و باشگاه با ۲ ستاره خود به توافق رسیده است.

ABC نوشت که باشگاه رئال مادرید با «کریم بنزما» به توافق رسیده تا این بازیکن تا انتهای ۲ فصل دیگر یعنی تابستان ۲۰۲۳ در این باشگاه بماند.

از طرف دیگر رئال مادرید قرارداد «دنی کارواخال» که تا ۲۰۲۲ اعتبار داشت را ۲ سال دیگر تمدید کرد تا این بازیکن تا ۲۰۲۴ برای مادرید بازی کند.

همچنان موضوع تمدید راموس و لوکاس واسکز جزو بحث های بزرگ مادرید است و مشخص نیست که اندیشه سران مادرید در قبال‌ آنها چگونه است. به نظر می‌رسد واسکز نیز برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد ولی می‌خواهد این بازیکن مطمئن شود که زیدان در رئال مادرید می‌ماند. 

اما راموس همچنان با سران مادرید به توافق نرسیده و می‌خواهد ۲ ساله تمدید کند. باشگاه قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد و با او یک ساله ببندد. باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: