پایگاه خبری خانه فوتبال:

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (یکشنبه) با برگزاری ۳ دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن نماینده‌های تهران و اصفهان باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. سپاهان و استقلال در خانه باید به مصاف پرسپولیس و ذوب‌آهن بروند و همچنین پیکانی‌ها باید پذیرای تراکتور باشند.

برنامه بازی‌های امروز (یکشنبه) به شرح زیر است:

دردسر بزرگ پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

رکورد دروازه‌بان استقلال در سال ۹۹

سپاهان – پرسپولیس / ورزشگاه شهدای نقش جهان، ساعت ۲۰:۲۵

 

شاگردان محرم نویدکیا با یک بازی بیشتر و اختلاف سه امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هستند. سپاهانی‌ها پس از شکست در هفته سیزدهم مقابل شهرخودرو فقط در یک بازی امتیاز از دست دادند. آن‌ها در ۸ دیدار گذشته خود در لیگ برتر ۷ پیروزی و یک تساوی را به ثبت رسانده‌اند و در بازی آخر خود در جام حذفی خوشه طلایی ساوه را از پیش رو برداشتند. شاگردان نویدکیا مقتدرانه پا به مسابقه‌ای می‌گذارند که یکی از جذاب ترین بازی‌های لیگ برتر در هر فصل بوده است.

دو تیم برای بیست و چهارمین بار رو در روی هم قرار می‌گیرند. در ۲۳ دیدارگذشته پرسپولیسی‌ها ۵ پیروزی به دست آورده‌اند اما طبق آمار سپاهانی‌ها از معدود تیم‌هایی هستند که در ادوار لیگ برتر در کسب پیروزی از پرسپولیسی‌ها برتری داشته‌اند. آن‌ها ۸ پیروزی را در کارنامه خود ثبت کرده‌ند و ۱۰ تساوی نیز در بازی‌های دو تیم ثبت شده است.

در مقابل، پرسپولیس پس از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پا به این مسابقه می‌گذارند. شاگردان گل محمدی پس از قرنطینه یک هفته‌ای باید در دیداری حضور پیدا کنند که می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص کند.

پرسپولیسی‌ها می‌توانند با کسب پیروزی در این دیدار با تفاضل گل بهتر صدرجدول را از سپاهان پس بگیرند. البته شاگردان یحیی گل محمدی یک بازی کمتر نیز دارند و برای صدرنشینی در لیگ برتر شانس بیشتری خواهند داشت.

پرسپولیس شنبه با تمام نفرات خود تمرین کرد اما حضور سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا به دلیل آسیب دیدگی آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست. سپاهانی‌ها هم در این بازی محمد نژاد مهدی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

منبع:ایسنا 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: