پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس باید عصر امروز و در مهم‌ترین دیدار هفته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سپاهان باشد و در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که حضور برخی از بازیکنان این تیم در بازی امروز هنوز قطعی نیست.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه حامد لک حضور دارد و وظیفه حراست از سنگر تیمش در این بازی مهم را بر عهده خواهد داشت و باید دید مقابل خط حمله خطرناک سپاهان چطور عمل می‌کند.

در سمت راست خط دفاعی سیامک نعمتی حضور دارد و شانس او نسبت به مهدی شیری برای پست دفاع راست بیشتر است. در سمت چپ هم سعید آقایی به تازگی از وضعیت کرونا خلاص شده، ولی به دلیل عدم حضور در تمرینات گروهی ممکن است یحی به او بازی ندهد و از وحید امیری که عملکرد خوبی به جایی او داشته مثل دیدار‌های اخیر استفاده کند. حسین کنعانی زادگان حضور ثابتی در پست دفاع میانی دارد، ولی جلال حسینی که درگیر مصدومیت بود مشخص نیست به این بازی برسد و احتمالاً فرشاد فرجی به جایش در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

در پست هافبک دفاعی، میلاد سرلک حضورش در ترکیب اصلی قطعی است و از بین کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی که هر دو درگیر مصدومیت بودند شانس نوراللهی برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود. یک خط جلوتر از او مهدی ترابی و احسان پهلوان متمایل به کناره‌ها بازی می‌کنند و دو هافبک هجومی پرسپولیس در ترکیب امروز خواهند بود.

و، اما در خط حمله زوج این روز‌های پرسپولیس یعنی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر بازی خواهند کرد و در کنار هم به میدان می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو

517342_893

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: