پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم محمدان بنگلادش برای اهالی فوتبال ایران آشناست. تیمی که ۵ سال میزبان یکی از مشهورترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران بوده است .

در تاریخ باشگاه محمدان بنگلادش، پرافتخار ترین دوره فعالیت این باشگاه در زمان مربیگری ناصر حجازی رقم خورده است و هنوز هم در فوتبال این کشور درباره آن دوران صحبت می‌شود. باشگاه محمدان بنگلادش رسما  باب  مذاکره را با آتیلا حجازی و بیژن طاهری باز کرده است تا برای فصل آینده این دو مربی ایرانی هدایت تیم محمدان را عهده دار شوند .

آتیلا حجازی در همین خصوص گفت: مدیران فعلی باشگاه محمدان از طریق اینستاگرام و فیسبوک با من ارتباط گرفته و بعد از اینکه شماره موبایل را به آنها دادم سر صحبت را برای شروع یک همکاری باز کردند و در ادامه خواهان رویت مدارک مربیگری و رزومه کاری من شده و سراغ آقای بیژن طاهری که قبلاً در این تیم بازی کرده است را گرفتند و قرار است برای ماه های آینده به شهر داکا در بنگلادش رفته و بعد از بررسی جوانب امر در صورت توافق کاررا به صورت رسمی آغاز کنیم.

مربی اسبق استقلال در ادامه گفت: مدیران باشگاه محمدان صراحتاً گفتند بعد از دوره ای که ناصر حجازی سرمربی این تیم بود دیگر هیچ کدام از موفقیت های آن زمان برای این باشگاه تکرار نشد و هنوز هم طرفداران قدیمی محمدان و حتی رسانه‌های ورزشی این کشور درباره سال های حضور پدر من و همچنین چند بازیکن ایرانی در فوتبال بنگلادش صحبت می کنند و فضا برای شروع همکاری مجدد فوتبال بنگلادش با مربی و بازیکنان ایرانی بسیار مساعد است. البته هنوز درباره دستمزد بنده و آقای طاهری صحبتی به میان نیامده است و صبر می کنیم تا آنها پیشنهاد شان را ارائه کنند.

GFJHaN5F8fzN

به آتیلا گفتیم در هفته سوم اردیبهشت ماه قرار داریم؛ در سال ۷۸ در چنین روزهایی مدیریت باشگاه استقلال به همکاری با ناصر حجازی پایان داد موضوع خاصی از آن روزها در ذهن دارید؟ وی در جواب گفت: قبل از بازی استقلال و سایپا ما در مشهد با تیم ابومسلم بازی داشتیم که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدیم اما من دچار مصدومیت شدیدی شدم و برای بازی با سایپا به استادیوم آزادی نرفته بودم. اما یادم هست پدرم بسیار عصبانی و متعجب به منزل بازگشت و باورش نمی شد استقلال در حالی که سوار بازی بوده و سه گل از حریف جلو افتاده بود ناگهان شکست خورده است. یادم هست ساعتی بعد از بازگشت پدر به منزل، آقای اصغر حاجیلو به خانه ما آمد و در گوشه ای از خانه که من از فاصله چند متری بیننده بودم داشت به پدرم می گفت که حاجی اینجوری گفته! برای من سخت بود سر تمرین بروم اما بازیکن رسمی باشگاه بودم و با استقلال قرارداد داشتم و به کارم ادامه دادم اما به دلیل مصدومیت دیگر نتوانستم شرایط گذشته را به دست بیاورم و در اتمام قرارداد، به تیم ذوب آهن اصفهان پیوستم. الان یادآوری اتفاقات گذشته چیزی را تغییر نمی دهد و باعث ایجاد تنش و ناراحتی می شود؛ به همین دلیل بهتر است بیشتر از این حرفی نزنم. 

 

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: