پایگاه خبری خانه فوتبال:

طبق اعلام باشگاه ویسل کوبه ژاپن، فردا صبح یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی این تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه ژاپنی در حالی خبر از این کنفرانس مطبوعاتی در کانال یوتیوب خود داده است که قبل از آن چنین برنامه ای نداشت و به نظر می رسد موردی فوری و مهم در مورد اینیستا قرار است مطرح شود.

ظاهرا قرار است، اینیستا، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، خداحافظی خود را از تیم ژاپنی و مهمتر از آن، از فوتبال در سن 36 سالگی اعلام کند.

اینیستا بعد از بیش از 17 سال حضور در بارسلونا (تیمهای دوم و اول باشگاه) در سال 2018 از این تیم جدا شد و به تیم ژاپنی ویسل کوبه رفت. او با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام ژاپن را به دست آورد، اما مصدومیتهای زیادی را نیز متحمل شد و شاید به همین دلیل، تصمیم به پایان دادن به فوتبال خود گرفته است.

در بارسلونا او به همه افتخارات ممکن در فوتبال باشگاهی دست یافت، 9 قهرمانی لالیگا، 6 قهرمانی جام حذفی، 6 سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپرجام اروپا و سه بار قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها افتخارات او در بارسلونا به شمار می روند. همراه تیم ملی اسپانیا نیز قهرمانی جام جهانی و جام ملتهای اروپا در کارنامه پرافتخار دن آندرس ثبت شده است.

کنفرانس مطبوعاتی اعلام شده از سوی باشگاه ژاپنی فردا حدود ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: