پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 مجتبی فریدونی در خصوص پیگیری پرونده مهدی مهدی‌پور و گلایه از کمیته تعیین وضعیت در این خصوص اظهار داشت: واقعاً ما نمی‌دانیم چه اتفاقی در کمیته تعیین وضعیت رخ می‌دهد و دوستان چکار می‌کنند که رسیدگی به یک شکایت و پرونده یک بازیکن این قدر طول می‌کشد. ما شهریور سال گذشته از مهدی‌پور شکایت کردیم و اسفندماه هم جلسه رسیدگی به وضعیت این بازیکن بود و نزدیک به سه ماه هم از آن جلسه گذشته ولی هنوز حکم صادر نشده است.

وی افزود: آن زمان فکر می‌کنم بحث این بود که استقلال راهی رقابت‌های آسیایی است و نماینده ایران است و بعد از بازگشت از رقابت‌ها به موضوعش رسیدگی می‌شود ولی تیم برگشته و هنوز هم خبری نیست. وقتی فصل تمام شود دیگر حکم کمیته تعیین وضعیت به چه دردی می‌خورد؟

 

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: یک بازیکن سپاهان هم چنین مشکلی دارد تازه بازیکن رده آماتور است و حرفه‌ای نیست ولی به وضعیت او هم رسیدگی نمی‌شود ولی بازیکنان دیگر را دیده‌ایم که خیلی سریع‌تر به پرونده‌شان رسیدگی شد و حکمشان صادر شد ولی وقتی یک طرف این پرونده‌ها استقلال و پرسپولیس باشد به نظر می‌رسد قضیه متفاوت است.

فریدونی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن هم گفت: اوضاع تیم خوب است، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم ولی متاسفانه باختیم که باخت هم بخشی از فوتبال است و آماده بازی پرسپولیس می‌شویم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و یک نتیجه خوب باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: