پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی، محمد حسین کنعانی زادگان و احمد نورالهی از واکسن زده‌های پرسپولیس در تیم ملی هستند که قرار است در اردوی کیش حاضر شوند.

غیبت ۷ بازیکن در تمرینات پرسپولیس باعث می‌شود یحیی فرصت انجام کار های تاکتیکی را از دست بدهد و از طرفی این ۷ بازیکن بعد از بازی‌های تیم ملی خسته‌تر از همیشه به جمع پرسپولیسی‌ها بازگردند.

بازیکنانی مثل وحید امیری، مهدی ترابی و احمد نورالهی که جایگاه ثابتی در تیم ملی دارند به دلیل بازی‌های بی وقفه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار خسته هستند و این ۴ بازی پیش روی تیم ملی آنها را خسته‌تر هم می‌کند. وقتی به شرایط و زمان بازی‌ها نگاه می‌کنیم مشخص می‌شود که این بازیکنان چه کار سختی پیش رو دارند.

بعد از تحمل دمای هوای هند و بازی در هوای شرجی حالا زیر آفتاب سوزان و هوایی که روز به روز در بحرین شرجی‌تر می شود بازی کردن کار ساده ای نیست و احتمال دارد در بازگشت ملی پوشان، یحیی بازیکنان نا آماده‌ای را تحویل بگیرد.

یکی دیگر از نگرانی‌های مهم کادر فنی پرسپولیس احتمال مصدومیت بازیکنان در این رقابت های فشرده است. باشگاهی مثل بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت لواندوفسکی در بازی‌های ملی نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و هیچ بعید نیست مهره‌های کلیدی پرسپولیس هم دچار چنین اتفاقی شوند.

پرسپولیس در این اردو بیشترین بازیکن را دارد این در حالی است که سپاهان فقط ۴ بازیکن خود را به اردوی تیم ملی می‌فرستد.

منبع:خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: