پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شماره ۸ پرسپولیس یکی از وفادارترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود که ۷ سال پیراهن این تیم را پوشیده و به رغم پیشنهادات خوب از آنسوی مرزها، تیمش را رها نکرد.

چندی پیش اما خبررسید تیم الاهلی قطر خواستار احمد نورالهی شده است.

ابتدا خبررسید کاپیتان سوم پرسپولیس در تیم الاهلی قطر همبازی امید ابراهیمی می شود اما در ادامه عنوان شد احمد نورالهی قرار است جانشین کاپیتان سابق استقلال شود.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی تیم الاهلی قطر با عقد قراردادی راهی تیم الوکره در لیگ ستارگان قطر شد. این درحالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به ایران و پیوستن به استقلال هم وجود داشت اما این هافبک ملی‌پوش ترجیح داد فوتبالش را در قطر ادامه دهد.

ابراهیمی فصل گذشته در الاهلی عملکرد درخشانی داشت و توانسته در تیم منتخب فصل هم قرار بگیرد.

این خبر بدین معنا بود که همه تصور کردند با این نقل و انتقال احمد نورالهی جانشین امید ابراهیمی در تیم الاهلی قطر می شود اما...

بنابرشنیده ها امید ابراهیمی جایگزین احمد نورالهی در تیم الوکره قطر شد!

لطفا تعجب نکنید! برخلاف خبری که استاد الدوحه منتشر کرد ابتدا این تیم الوکره قطر بود که خواهان احمد نورالهی شد و نه الاهلی!

تیم الوکره ظاهرا خواهان احمد نورالهی بود اما پس از بررسی بیشتر مسئولان این باشگاه تصمیم به جذب امید ابراهیمی کاپیتان سابق استقلال گرفتند.

وقتی امید ابراهیمی با الوکره قرارداد بست اتوماتیک وار پرونده خرید احمد نورالهی بسته شد.

این شاید خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس، یحیی گل محمدی و مدیران این باشگاه باشد که مدت هاست برای تمدید قرارداد شماره ۸ بی تابی می کنند.

البته این منوط به این است که احمد نورالهی در آینده با بازی های خود در ترکیب پرسپولیس نتواند توجه تیمی دیگر از لیگ ستارگان قطر را جلب کند!

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: