پایگاه خبری خانه فوتبال:

 در مسابقه ای که طبق ضوابط و دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا می بایست بدون حضور تماشاگران مثل سایر بازی های لیگ برگزار می شد حضور بیش از 700 فرد ناشناخته در استادیوم آزادی که بخشی از سکوها، وی آی پی ، حتی سی آی پی و جایگاه خبرنگاران را اشغال کرده بودند چگونه رقم خورد؟
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدعی شدند که این افراد منتصب به آنها نبوده اند و حتی برای ورود برخی از عوامل خود دچار مشکل بودند. بر این اساس انگشت اتهام دو باشگاه سرخ و آبی پایتخت سازمان لیگ ، برگزار کننده مسابقات را نشانه رفته است.

این اولین بار نیست که سازمان لیگ به عنوان مقصر در موضوع بلیط مسابقات و ورود افراد ناشناس به استادیوم ها خصوصا در مسابقات حساس شناخته می شود بلکه پیش از این هم بارها موارد اینچنینی از جانب باشگاهها عنوان شده و این رویکرد مورد اعتراض قرار گرفته است.

ظاهرا روابط و ارتباطات شخصی در بخش های مرتبط با حوزه توزیع بلیط موجب شده که اشخاص خاصی بتوانند با استفاده از روابط بعضی مسئولان سازمان لیگ مجوز ورود به استادیوم ها را در چنین مسابقاتی پیدا کنند و این مسئله پیش از این هم بارها مورد اعتراض قرار گرفته اما اینبار فاجعه ای که در دربی اتفاق افتاد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته بیش از هر زمان دیگری عملکرد مسئولین سازمان لیگ را به چالش کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال برخی از میهمانان همیشگی دربی که حتی در شرایط کرونایی هم بالاخره مجوز ورود به استادیوم را از طریق روابط خاص دریافت می کنند حالا برای مجموعه سازمان لیگ دردسرساز شده اند و شناسایی هویت این افراد نشان می دهد کدام فرد مسئول در این سازمان زمینه ورود آنها به استادیوم در چنین مواردی را فراهم کرده است؟

مهمانان ناخوانده دربی البته در حالی برای سازمان لیگ دردسرساز شده اند که گفته می شود تغییرات قریب الوقوعی در این سازمان روی خواهد داد و این موضوع موجب تقویت احتمال برکناری برخی از مسئولان فعلی این سازمان شده که در سال های گذشته نیز عملکرد مطلوبی خصوصا در حوزه های ارتباطات و تعامل با رسانه ها نداشته اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: