پایگاه خبری خانه فوتبال:

 جلال چراغپور به تازگی به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال معرفی شده و البته این انتصاب از معدود تصمیمات درست عزیزی خادم در دوره مدیریتی جدید محسوب می شود با این وجود حالا چراغپور در یک گفت و گوی عجیب مدعی شده از انتصاب خودش بی خبر بوده است.
چراغپور همچنین اعلام کرد گفت‌وگوی کوتاهی به مدت کمتر از دو دقیقه با رئیس جدید فدراسیون فوتبال داشته و عزیزی خادم به وی اعلام کرده او را نمی‎شناسد و این مربی و پیشکسوت با سابقه فوتبال ایران نیز در پاسخ به رئیس فدراسیون گفته است که من هم تو را نمی‌شناسم.
در بین چهار گزینه ریاست فدراسیون فوتبال، پیشکسوتان و صاحب نظران نظرات و دیدگاههای متفاوتی داشتند اما اکثر آنها در یک نقطه اشتراک نظر داشتند و آن عدم شناخت نسبت به چهره گمنامی همچون شهاب عزیزی خادم بود که یکباره به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال معرفی شد و حالا خطاب به جلال چراغپور می‌گوید که او را نمی‌شناسد!

بحران هویت البته از زبان مدیریت علی کفاشیان و مهدی تاج در فوتبال ایران آغاز شد ، از زمانی که چهره‌های ناشناسی مثل حیدربهاروند و عبدالکاظم طالقانی برای آینده فوتبال ایران تصمیم‌گیری کردند و خروجی تصمیمات مدیران بیگانه با فوتبال که از سبقه روشن و قابل توجهی برخوردار نبودند رسیدن به رئیس تازه واردی است که نه او پیشکسوتان فوتبال را می‌شناسد و نه پیشکسوتان شناخت و البته اعتمادی به مدیریت جدید فوتبال کشور دارند.

چراغپور و پیشکسوتان فوتبال در روزهای گذشته بارها عملکرد و تصمیمات رئیس جدید را مورد نقد قرار دادند اما عزیزی خادم به حدی از تاریخچه فوتبال ایران بی اطلاع است که در دفاع از انتخاب گزینه ای همچون خورشیدی ، سرپرست جدید تیم ملی می‌گوید:مگر پیش از او چه کسانی در این جایگاه بودند؟ و در واقع از سبقه و نام‌های بزرگ پیشکسوتانی مثل مرحوم محمد رنجبر، مهدی مناجاتی یا همایون شاهرخی و حتی افشین پیروانی اظهار بی اطلاعی می‌کند. 

آنچه مسلم است ساختمان موقت سئول که تا چند روز دیگر باید به صاحبان جدیدش تحویل داده شود بیش از بحران‌های مالی و مدیریتی با بحران هویت روبرو است و فوتبالی که بیش از هر زمان دیگری برای صاحبان اصلی خودش ، پیشکسوتان و مربیان ناشناخته و بیگانه به نظر می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: