پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یحیی گل محمدی که پس از برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر با وجود حضور در سالن نشست خبری به دلیل حضور دوربین های تلویزیونی صحبتی درباره این مسابقه نکرد، در ادامه به میکسدزون ورزشگاه فولادشهر آمد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از ورود به ورزشگاه اتفاق خیلی بدی برای ما افتاد و متاسفانه مورد هجوم قرار گرفتیم. خدا رحم کرد که اتوبوس ما چپ نشد. صحنه خیلی وحشتناکی بود و فکر می‌کنم به قصد کُشت این کار را کردند.

*نارنجک‌های پرتابی در حد جنگی بود. با استرس خیلی زیادی وارد زمین شدیم و حتی نمی‌خواستیم وارد بازی شویم اما به احترام فوتبال، هوادارانی که پای تلویزیون بودند و افرادی که برای برگزاری مسابقه زحمت می‌کشند بازی کردیم.

*تصمیم‌گیری درباره بازی کردن را به اختیار بچه‌ها گذاشتم و آنها هم تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم و در اتوبوس پشتی بودم. وقتی صحنه را دیدم و از اتوبوس پیاده شدیم، پاهایم می‌لرزید.

*واقعاً صحنه خیلی وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود. نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید و از زمان ورودمان به اصفهان تا بدرقه تیم به سمت استادیوم خیلی زحمت کشید اما افرادی که چنین کاری انجام دادند همه را غافلگیر کرده و از بالای پل چنین اتفاقی افتاد.

*در نیمه اول کنترل بازی دست‌مان بود اما روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن در دفاع کردن تیم منظمی بود و خیلی خوب اصول دفاعی را رعایت می‌کرد. روی صحنه گل حریف غافلگیر شدیم و متأسفانه برخلاف جریان مسابقه گل خوردیم.

*در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم خیلی به بازی سرعت بدهیم. از فضاهای ایجاد شده خیلی خوب استفاد کردیم و گل‌های خیلی زیبایی هم به ثمر رساندیم. در مجموع بازی خوبی از لحاظ شکل مسابقه و نتیجه بود و از بازیکنانم به دلیل روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که نشان دادند تشکر می‌کنم. 

*سعی کردیم در نیمه دوم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از فضاهای کناری و کارهای ترکیبی خوب استفاده کردیم و ارسال‌های خیلی خوبی انجام دادند. به دلیل سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم کارهای هجومی پرسپولیس خیلی خوب شکل گرفت.

منبع:میزان 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: