پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از رأی کمیته انضباطی مبنی بر ۳ برصفر شدن دیدار سایپا و پیکان این بار استقلالی‌ها به این اتفاق واکنش نشان دادند.

مدیر رسانه‌ای استقلال در نشست خبری گفت: در دیدار استقلال و پیکان، تیم پیکان چهار نوبت تعویض انجام داد که آنها باید در سه مرحله این کار را انجام می‌دادند. به همین دلیل باشگاه استقلال هم پیگیر نتیجه آن مسابقه خواهد شد و روال قانونی را دنبال خواهد کرد.

 مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این زمینه گفت:‌ چطور فدراسیون حکم به سه بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان داده ولی در خصوص بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد.

، ضمن تبریک پیروزی استقلال برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: انصافا این پیروزی حق تیم استقلال بود و اشتباهات سریالی در بازی‌های گذشته، در این بازی هم رقم خورد. من تعجب می‌کنم که چطور ۳ اشتباه تاثیرگذار علیه تیم ما در یک بازی گرفته شد. 

وی افزود: مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هستند ولی روند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که هواداران را نگران کرده و آن‌ها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه شود.

عضو هیات مدیره استقلال گفت: متضرر شدن استقلال در هفته‌های اخیر به زمین بازی محدود نمی‌شود و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می‌توانست عادلانه‌تر باشد و البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخوردهای پایان بازی نبودیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: