پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

در روزهای اخیر دو بازیکن خارجی استقلال با دریافت مرخصی از ایران خارج شده‌اند و هواداران استقلال نگران بازگشت این دو ستاره هستند.

شیخ دیاباته در خلال این فصل با مشکلاتی نظیر مصدومیت و مرخصی روبه‌رو بوده است. از طرف دیگر مبلغ بالای قرارداد دیاباته و عدم توان مالی استقلالی‌ها برای پرداخت دستمزد این بازیکن به یک چالش برای این تیم تبدیل شده است. قراردادی که به واسطه آپشن‌هایش هر بازی روبه افزایش است. با توجه به اینکه قرارداد دیاباته به صورت ارزی منعقد شده است به نظر می‌رسد امکان تمدید قرارداد این بازیکن بسیار کم است.

هروویه میلیچ دیگر بازیکن خارجی استقلال است که از ابتدای فصل با محمود فکری مشکل پیدا کرد و حتی برای مدت زمانی از ایران خارج شد. وی در زمان مجیدی فرصت بیشتری برای نمایش توانایی‌هایش داشت اما با روزهای خوب فصل گذشته فاصله زیادی دارد. از سوی دیگر درخشش محمد نادری در سمت چپ استقلال، به نوعی بازیکن کروات استقلال را به یک نیمکت‌ نشین تبدیل کرده است.

در حال حاضر هم به دلیل عدم دریافت مطالبات برای باشگاه استقلال هشدار (Notice) صادر کرده است. با توجه به اینکه استقلال فرصت ۱۵ روزه برای پرداخت مطالبات این بازیکن دارد، باید دید شرایط چطور پیش می‌رود. 

منبع: میزان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: