پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

  • پرسپولیس ۶ بازیکن در تیم ملی دارد که البته اکثر آنها در خط میانی بازی می‌کنند. با حضور کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا در واقع می توان گفت پرسپولیس در بحرین تمرین می‌کند و آنجا باید آماده شود. با این حساب تمرینات تاکتیکی برای تیم یحیی گل محمدی معنا و مفهومی ندارد و بقیه بازیکنان پرسپولیس فقط باید آمادگی بدنی خود را حفظ کنند تا مسابقات لیگ برتر دوباره از سر گرفته شود.

به احتمال بسیار زیاد در ابتدای تیرماه شاهد ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهیم بود چرا که تیم ملی ۲۵ خرداد با عراق بازی دارد و بعد از آن ملی پوشان باید چند روز استراحت کنند که در این میان ملی پوشان پرسپولیس بیشتر از همه نیاز به استراحت دارند چون پیش بینی می شود اکثر آنها در تیم ملی فیکس باشند.

استقلال و تراکتور فقط یک سهمیه در تیم ملی دارند و سپاهان هم سه سهمیه اما اینکه پرسپولیس ۶ بازیکن در تیم اسکوچیچ دارد، می‌تواند دردسرهایی را هم برای کادرفنی قرمزها ایجاد کند.

گل محمدی در این شرایط برای برگزاری تمرینات تاکتیکی واقعا مشکل دارد و به همین دلیل باید منتظر بازگشت ۶ ملی پوش خود از منامه بحرین باشد. او البته خیلی امیدوار است که تیم ملی صعود کند تا ملی‌پوشانش با روحیه ای خوب به تمرینات پرسپولیس برگردند.

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: