پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن روشن در گفت و گو با این پایگاه خبری در خصوص عدم برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی پیش از حضور در بازی‌های حساس انتخابی جام جهانی در بحرین گفت:به نظر من ممکن است این مسئله به نفع تیم ملی باشد. شاید بازی نکردن آن هم با حریف تدارکاتی بتواند انگیزه بازیکنان ما را برای بازی های اصلی بیشتر کند. من خیلی به به بازیکنان این تیم خوشبین هستم و امیدوارم که به دور بعد صعود کنیم.

وی درباره علمکرد سرمربی تیم ملی عنوان کرد:اسکوچیچ نسبت به کی روش یک سری مزایایی دارد، مثلاً مثل کی روش جنجالی نیست بی سر و صدا کارش را انجام می‌دهد که این خیلی اتفاق خوبی است اما به هر حال او ایراداتی هم دارد. سال اولی که اسکوچیچ در ملوان حضور داشت من خیلی امیدوار بودم که مثل رایکوف یا مربیان سازنده خارجی دیگر به فوتبال ما کمک کند اما این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کردم اسکوچیچ بتواند کمک شایانی به نسل جوان فوتبال ایران می کند اما بعد از مدتی اختیار اسکوچیچ دست دلال ها افتاد و الان سال هاست که این مسئله وجود دارد.

روشن درباره برخی اتفاقات و شرایط خاص در اردوی تیم ملی در کیش مثل نارضایتی برخی ملی پوشان یا ماجرای جدایی اخباری از اردوی تیم ملی برای انجام بازی تراکتور و بازگشت او به اردو تاکید کرد: وقتی بازیکن تیم ملی از شرایط ناراضی است این می تواند یک معضل باشد. برگزاری اردو در کیش تصمیم خوبی بود چون حداقل از نظر آب و هوایی شبیه بحرین است اما این حواشی کار را سخت می‌کند.

وی ادامه داد:من نمی‌دانم روی چه حسابی اخباری از اردوی تیم ملی جدا شد و برای تراکتور بازی کرد و به اردوی تیم ملی برگشت. یک موقع یک بازیکنی در تیمی حکم فوق‌ستاره را دارد و از چنین آپشنی استفاده می‌کند اما اخباری نه فوق ستاره تیم ملی بوده نه فوق ستاره تراکتور. این تصمیم در مورد اخباری اصلاً درست نبود. اگر قرار بود این طور شود که باید قائدی و دیگران هم آزاد می شدند و برای تیم‌های باشگاهی شان بازی می‌کردند.مگر اخباری با سایر بازیکنان چه تفاوتی دارد و اصلا چرا باید این تصمیم عجیب گرفته شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی و اینکه برخی از استقلالی ها به این مسئله اعتراض کردند: ضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی اتفاق خوبی است. پیش از این هم وحید هاشمیان که مربی بسیار با دانشی است به تیم ملی اضافه شد. من به عنوان یک استقلالی هیچ اعتراضی به حضور کریم باقری در تیم ملی ندارم چون میدانم او توانست تیم بزرگی مثل پرسپولیس را آرام نگه دارد و یکی از عوامل قهرمانی های پرسپولیس در سال های گذشته باقری بوده، پس چه بهتر که الان به تیم ملی هم کمک می‌کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: