پایگاه خبری خانه فوتبال:

نام مهدی طارمی  در بین بازیکنان بزرگ دیگر برای انتخاب به عنوان بهترین گل فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است که یکی از آنها گل لیونل مسی است. گلی که با شوت از راه دور و در بازی با پاری سن ژرمن زده شد. ملی پوشان که متوجه این خبر شده اند مدام در اردوی تیم ملی با مهدی طارمی شوخی می‌کنند.

یکی از بازیکنان به مهدی طارمی گفت مسی گل زده باشد و گل تو به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود؛ مثل اینکه از زمین به آسمان می‌بارد (با شوخی) یکی دیگر از ملی پوشان هم خطاب به مهدی طارمی گفت گل تو قشنگ تر از گل لیونل مسی بود چون او رو به دروازه شوت زد اما تو پشت به دروازه برگردان زدی.

خلاصه اینکه بازار شوخی با مهدی طارمی به خاطر اعلام این خبر داغ است و مهدی طارمی هم خطاب به هم تیمی‌های ملی‌اش گفته شما به من رای بدهید و دعا کنید من برنده شوم به همه شما شام می‌دهم! 

این خبر خوبی برای مهدی طارمی در آستانه بازی‌های بحرین بود. او بعد از انتقاد از روند آماده سازی تیم ملی در پستی از صعود تیم ملی به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی در بحرین حرف زد. مهدی طارمی در فصلی که گذشت با زدن ۱۶ گل و خلق ۱۱ موقعیت گل برای پورتو موثرترین بازیکن این تیم پرتغالی بود و به دلیل قرارداد ۴ ساله فصل آینده هم برای این تیم بازی خواهد کرد. 

گل آلاسانه پله‌آ به شاختار دونتسک، گل کریم بنزما به چلسی، گل لوکا مودریچ به شاختار دونتسک، گل اولیویه ژیرو به اتلتیکومادرید، گل نیمار به استانبول باشاک‌شهیر، گل مانور سولومون به رئال مادرید، گل آنجلینیو به استانبول باشاک‌شهیر، گل کیلیان امباپه به بارسلونا و گل لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن، سایر گزینه‌های نظرسنجی انتخاب بهترین گل فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هستند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: