پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: قرارداد دژاگه و همچنین شجاعی فسخ نشده و قرارداد آنها تا پایان فصل برقرار است.
اسماعیل گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا اشکان دژاگه که پس از بازگشت تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات این تیم شرکت نکرده، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است، اظهار داشت: دژاگه قرارداد خود را با تراکتور فسخ نکرده و وقتی با شجاعی به استانبول رفتند توافقاتی داشتند و تا پایان فصل قراردادشان با باشگاه برقرار است. آنها تا پایان قراردادشان بازیکن تراکتور هستند. اکنون در مرخصی هستند و در تمرینات شرکت نمی‌کنند اما بازیکن تراکتور بوده و قراردادشان را هم فسخ نکرده‌اند. 
وی درباره آخرین وضعیت پرونده آنتونی استوکس و لی اروین و شایعه مطرح شده مبنی بر اینکه تراکتور از این دو بازیکن درخواست کرده بار دیگر به این تیم بازگردند، گفت: قرارداد اروین و استوکس با تراکتور فسخ شده و درخواست ما از آنها برای بازگشت هم شایعه است. جلسه‌ای هم به تازگی بین مالک باشگاه و این بازیکنان برگزار نشده اما دادگاه CAS محکومیت تراکتور در پرونده این نفرات را تایید کرده است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره پرونده کوین کنستانت و کوین فورچونه تصریح کرد: درباره پرونده کوین کنستانت و کوین فورچونه با وجود اینکه می‌گویند رای تایید شده اما فعلا هیچ ابلاغیه‌ای در این مورد برای ما نیامده است.

گودرزی درباره محکوم شدن باشگاه تراکتور توسط کمیته استیناف در پرونده علیرضا منصوریان توضیح داد: رای کمیته وضعیت و کمیته استیناف در این پرونده نادرست  است زیرا در این قرارداد باشگاه تراکتور امکان فسخ یک طرفه داشت. از زمان فسخ هم باید مطالبات زمان کارکرد را پرداخت می‌کرد.

وی ادامه داد: کمیته وضعیت قبل از امضای قرارداد منصوریان با آلومینیوم اراک، تراکتور را به پرداخت کل مبلغ باقی ‌مانده از قرارداد وی محکوم کرد. هرچند در زمان اعلام اعتراض باشگاه به استیناف من در معاونت حقوقی باشگاه حضور نداشتم اما در جریان پرونده بودم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تصریح کرد: طبق قانون از زمانی که بین یک مربی با باشگاهی جدید قرارداد بسته می‌شود، باشگاه قبلی باید به پرداخت مطالباتش تا زمان انعقاد قرارداد مربی با باشگاه جدید محکوم شود اما کمیته استیناف بازهم تراکتور را به پرداخت کل مبلغ محکوم کرد که اولویت ما پیگیری همین پرونده است. 

گودرزی درباره جلسه روز گذشته کمیته انضباطی برای بررسی تخلفات دیدار آلومینیوم اراک و تراکتور عنوان کرد: فعلا چیزی به ما ابلاغ نشده است

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: