پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تیم ملی ایران در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف بحرین خواهد رفت و نیازی مبرم به برد در این مسابقه دارد. دو شکست در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی باعث شده تیم ملی دیگر جایی برای اشتباه نداشته باشد و هر نتیجه‌ای جز پیروزی می‌تواند کار را برای ایران از این هم سخت‌تر کند. روی کاغذ فوتبال ایران و بحرین به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و تفاوت به حدی است که ارزش بازیکنی چون سردار آزمون در سایت ترانسفرمارکت از کل تیم ملی بحرین هم بالاتر است اما بحرینی‌ها پیش از این بارها نشان داده‌اند که در مقابل تیم ایران با انگیزه‌ای متفاوت پا به زمین می‌گذارند و بارها گربه سیاه تیم ملی شده‌اند.

اگر کرونا نبود تیم ملی در بازی فردا باید مقابل چشمان صدهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفت اما اکنون باید در هوای شرجی بحرین به میدان برود. امیدواری تیم ملی در این بازی تغییر ورزشگاه است و مشکل کیفیت چمن حداقل در این بازی تیم ملی را آزار نمی‌دهد.

نکته نگران‌کننده در بازی فردا این است که احتمالا بحرینی‌ها همانند بازی رفت سعی خواهند کرد که با رفتارهای حاشیه‌ای تمرکز بازیکنان را از بین ببرند و اصلا بعید نیست که برای این کار چه قبل از آغاز بازی و چه در جریان بازی برنامه داشته باشند. با این وجود بازیکنان تیم ملی که اغلب باتجربه هستند و در میادین بزرگی هم حضور داشته‌اند به هیچ عنوان نباید در دام رقیب بیفتند.

تیم ملی در صورت برد در بازی فردا نیمی از راه صعود به دور بعدی را طی کرده و با روحیه‌ای مناسب به مصاف عراق خواهد رفت. بردی که با حضور نفراتی چون طارمی، جهانبخش، آزمون و دیگر ستارگان تیم ملی به هیچ عنوان دور از دسترس نیست و کافی است این نفرات تنها بخشی از توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند تا تیم ملی بتواند انتقام بازی رفت را بگیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: