پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

سپهر ستاری: فرهاد مجیدی بعد از ظهر دیروز، بخشی از حقایق فوتبال ایران را به زبان آورد. در این بین کامنت‌های مختلفی هم گرفت. شاید این جمله که «داری توجیه می‌کنی» او را آزرده باشد ولی آیا صحبت‌هایی که او کرد، دور از واقعیت بود؟ آیا گزارش مالی که فرهاد درباره استقلال داد، اشتباه بود؟ قطعا پاسخ همه این است که اطلاعات مجیدی کاملا درست بود. او گزارش مالی از آخرین وضعیت پرداختی‌ها به تیمش ارایه داد و بار دیگر با حرف‌های خود ثابت کرد مدیریت فوتبال ایران، چه مدیریتی بحران زده‌ای است. به قول وحید هاشمیان شاید زمان آن رسیده به جای بازیکن و مربی برای فوتبال مان، مدیر خارجی بیاوریم.

مدیریت مالی اشتباه در استقلال ظرف سال های گذشته پول های هنگفتی را هدر داده است. درآمدهای سنگین استقلال تقریبا از دوره مدیریت امیرحسین فتحی به دست آمد. در دوره مدیران بعدی به ویژه سعادتمند ادامه پیدا کرد. کف درآمدی که این باشگاه در سال های گذشته داشته 60 و خرده ای میلیارد تومان بوده است. به گفته مجیدی استقلال امسال بالای 90 میلیارد درآمد داشته ولی باز هم پول بازیکنان را نپرداخته است.

شاید توجیه مدیران این باشد که بخش قابل توجهی از پول به حساب بدهی ها رفته است؛ بدهی هایی که عامل آن مشخص است. سال هاست رسانه ها و اهالی فوتبال می گویند باید مدیرانی که این بحران ها را درست کرده اند بیایند و پاسخگو باشند. تا این لحظه اما هیچ مدیری درست و حسابی پاسخگو نبوده است. حداقل در 4 سال گذشته مدیران بحران زای استقلال یا پرسپولیس از گزند واژه پاسخگو بودن در امان مانده اند. حرف رسانه ها را کسی باور نکرد، آیا زمان آن نیست مسئولان زیربط حرف های فرهاد مجیدی را باور کنند؟

منبع:خبرآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: