پایگاه خبری خانه فوتبال:

روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان بیانیه‌ای درخصوص جدایی چند روزه مجتبی سرآسیایی از کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه صادر کرد که به شرح زیر است:

« بسمه تعالی

هواداران خونگرم و خوب مس رفسنجان، همانطور که مستحضر هستید از روز نخست آغاز به کار مجموعه مس در فوتبال ایران، همواره یک خانواده واقعی و همدل و همراه بوده‌ایم و هستیم. در روزهایی که گذشت، به واسطه شرایط خاص مس کرمان، نماینده استان در لیگ دسته اول کشور، با دستور جناب دکتر سعد محمدی و هماهنگی مدیران محترم و سرمربی محترم باشگاه مس رفسنجان، تصمیم بر این شد که مجتبی سرآسیایی، مربی و پیشکسوت فوتبال ایران که همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم، زحمات زیادی در راستای موفقیت تیم مس رفسنجان کشیده است، برای مدتی کوتاه با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، از رفسنجان به کرمان کوچ کند تا تیم مس کرمان را در بازی حساس مقابل بادران یاری نماید.

بیشتر بخوانید

بازگشت سرآسیایی به مس رفسنجان پس از انتقالی بی‌حاصل

پس از برگزاری این دیدار حساس و با توجه به آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و شرایط حساس مس رفسنجان، با هماهنگی‌های صورت گرفته بین دو باشگاه، مجتبی سرآسیایی به خانه و تیم خود بازگشت.

لازم به ذکر است امروز یکشنبه، سی‌ام خرداد طی جلسه‌ای بعد از رفع کامل سوءتفاهمات، مجتبی سرآسیایی در تمرینات تیم مس رفسنجان حاضر گردید.

در پایان لازم به تأکید است که تمامی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها کذب محض بوده و تمام این فعل و انفعالات در خانواده مس، زیر نظر جناب آقای دکتر سعد محمدی، با هماهنگی مدیرعامل و سرمربی باشگاه مس رفسنجان صورت گرفته است.

به امید موفقیت خانواده بزرگ مس در فوتبال ایران»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: