پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

 

تیم سیدمهدی رحمتی در شرایطی بازی را به استقلال واگذار کرد که شایسته این باخت نبود. شاگردان رحمتی یک نیمه در مقابل استقلالی که البته غرق در مشکلات مالی است مقاومت کردند اما با حضور مهدی قایدی در زمین در نیمه دوم مقاومت آنها شکست و دروازه شان باز شد. بعد از دریافت این گل بازیکنان پدیده سرتاپا حمله شدند ولی بخت هم با آنها یار نبود و تیر دروازه در دو صحنه ناجی استقلال شد. در دقایق پایانی بازی هم وقتی پدیده دروازه استقلال را تهدید می کرد مهدی قایدی روی یک ضدحمله تیر خلاص را زد تا تیم رحمتی شکست تلخی را در تهران تجربه کند.

فارغ از اینکه ادعای سیدمهدی رحمتی بعد از پایان بازی درباره اینکه داور پنالتی پدیده را گرفته یا نه چقدر به واقعیت نزدیک است، باید برای این تیم بایستیم و کف بزنیم.

شاید پخش سراسری مسابقات تیم‌های لیگ برتری در مصاف با سرخابی‌های پایتخت باعث شده تا عملکرد آن‌ها بیشتر زیر ذره‌بین کارشناسان قرار گیرد و فوتبال خوب یا بد آن‌ها نمایان شود؛ پدیده یکی از آن تیم‌هایی است که در لیگ امسال علیرغم بضاعت فنی نه چندان بالا در چنته جذب بازیکن، اما توانسته نمایش قابل‌قبولی را از خود ارائه کند.

شاگردان رحمتی پس از شکست گل‌گهر سیرجان در مشهد و گذراندن تعطیلات به تهران سفر کرده بودند تا مقابل استقلال فرهاد مجیدی، حداقل امتیاز را کسب کنند و حتی اگر بدشانسی سراغ شاگردان مهدی رحمتی نمی‌آمد، چه بسا آن‌ها دیشب تهران را به مقصد مشهد با سوغاتی سه امتیازی ترک می‌کردند اما در نهایت نتیجه بازی رفت تکرار شد و بازی 2 بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

اما شکست 2 بر صفر پدیده نشان‌گر فوتبال ضعیف و یک ‌طرفه‌ این تیم نبود بلکه درست به مانند بازی استقلال و پدیده در دور رفت، شاگردان مهدی رحمتی فرصت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردند و دو بار هم تیرک دروازه را به لرزه در آوردند اما شانس با آن‌ها یار نبود و نتوانستند دروازه استقلال را باز کنند.

شاگردان رحمتی علی‌ رغم طوفان مشکلات مدیریتی که همچنان هم ادامه دارد و آن‌ها با درآمدزایی از چند اسپانسر و حمایت مدیریت شهری مشهد روزگار خود را می‌گذرانند و لیگ را به پایان می‌برند، توانسته در لیگ امسال سر پا بماند و سیر نتایج این تیم در طول لیگ بیستم به خوبی نشان می‌دهد که علی‌رغم همه حواشی باید نمره قابل‌قبولی به مهدی رحمتی در اولین سال سرمربیگری‌اش داد چرا که او توانست از دل بحران پرشمار مالی و مدیریتی که در طول کمتر از یک فصل برای تیمش پیش آمد، با چنگ و دندان پدیده را حفظ کند و بازیکنانش را در پوسته‌ای از آرامش نگه دارد تا مشکلات بیرونی، در شرایط فنی آن‌ها تاثیر فنی نگذارد.

حالا با حضور پدیده در جایگاه هشتم و کسب 28 امتیاز از 23 مسابقه و نمایش‌های امیدوارکننده با بازیکنانی که شاید چندان بیشترشان اسم و رسم‌دار هم نباشند، به نظر باید برای تیم مهدی رحمتی ایستاد و آن‌ها را بابت عملکرد خوب و از آن مهم‌تر نمایش‌های موفق در زمین مسابقه تشویق کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: