پایگاه خبری خانه فوتبال:

در بحبوحه خبر حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی سرمربی تیم زنیت اعلام کرد هیچ پیشنهاد جدی برای سردار آزمون و دیگر ستاره های زنیت که باشگاه را برای فروش آنها اقناع کند به دست ما نرسیده است و آنها در اردوی آماده سازی تیم حاضر خواهند شد. 

تیم زنیت برای برپایی اردوی تدارکاتی در اتریش امروز راهی سرزمین موسیقی شده است و آنطور که روزنامه ی اکسپرس روسیه  نوشته سردار آزمون روز چهارشنبه به این اردو ملحق خواهد شد. این حضور بدین معنی است که ادامه ی حضور سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت قطعی است. او یک فصل دیگر با تیم زنیت قرارداد دارد و شاید پیش از شروع فصل این قرارداد را تمدید کند. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فصل پیش رو یک بار دیگر حضور در بازی های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. این بهانه ی خوبی برای ادامه ی حضور در تیم زنیت است. از سویی باید به این نکته ی مهم اشاره کرد سردار آزمون دستمزد قابل ملاحظه ای از تیم روسی دریافت می کند و این انگیزه مهی برای ادامه ی حضور درتیم زنیت است. گفته می شود دستمزد سردار در تیم زنیت به 3 میلیون یورو در فصل افزایش پیدا کرده است. 

بنا بر اعلام سماک سرمربی تیم ملی زنیت آرتم مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه که فصل گذشته با 20 گل آقای گل لیگ برتر روسیه شد هم به حضور خود در تیم زنیت ادامه خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: