پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: نیاز داریم که گروه‌های برگزاری مسابقات و همچنین تیم‌های داوری در بهترین شرایط باشند و فدراسیون باید برای سه هفته پایانی فکر ویژه‌ای کند.
داریوش هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی شب گذشته این تیم مقابل استقلال ملاثانی اظهار داشت: در بازی دیشب حریف ما فقط استقلال ملاثانی نبود. دمای بالای 55 درجه هوا هم کار ما را سخت کرده بود. برنده بازی دیروز تیم داوری و کمیته برگزاری مسابقه بودند. دو تیم خطر سقوط را بیخ گوش خودشان حس می کردند و به همین خاطر شاهد بازی درگیرانه‌ای بودیم.
وی افزود: حریف گل اول را زد و ما توانستیم با تغییر تاکتیک و تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی را به تساوی بکشانیم و اگر باهوش بودیم می‌توانستیم در دقیقه 91 هم به گل برسیم و برنده باشیم. شرایط دو تیم به خاطر نتایج هفته‌های گذشته این بازی را خاص کرده بود با این حال هیچ بی‌اخلاقی وجود نداشت. علی‌رغم اینکه گفته می‌شود همیشه بازی‌هایی که در اهواز برگزار می‌شوند با حاشیه همراه هستند.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در خصوص حضور تماشاگران در شهرهای مختلف با وجود ممنوعیت ورود آن‌ها، عنوان کرد: شب گذشته هم در ورزشگاه چند تماشاگر حضور داشتند که پس از پایان بازی ما باعث ایجاد حاشیه‌هایی شدند. اگر قانونی داریم باید اجرا شود. عبور از چراغ قرمز همیشه ممنوع است و جریمه دارد اما چطور به عنوان مثال وقتی به آستارا می‌رویم سکوها پر از تماشاگر هستند؟

هرمزی تصریح کرد: نه فقط من، امید روانخواه، رضا عنایتی و همه اعتراض می‌کنند. فدراسیون باید از ناظرین قوی استفاده کند. این روزها صحبت از تبانی، شرط‌بندی، زدوبند و فساد در فوتبال است اما من می‌گویم اگر فدراسیون از داوران و ناظرین قوی استفاده نکند این مساله بدتر از فساد در فوتبال خواهد بود. دیشب در بازی چوکا و بادران مسابقه چند بار قطع شد. این اشکالی ندارد.باید با مدیریت قوی این مسائل حل شوند و وقت آن لحاظ شود. یا حضور تماشاگر را برای همه آزاد کنند یا قانون برای همه یکسان اجرا شود.

وی در مورد بحث داغ تبانی و شرط‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول اظهار داشت: باید ببینیم آیا برگزاری مسابقات لیگ یک اهمیت دارد یا خیر؟ اگر اهمیت دارد، فدراسیون باید برای سه هفته پایانی فکر ویژه‌ای کند. چندین تیم شرایط صعود دارند. در پایین جدول هم همین شرایط وجود دارد و فقط سقوط گل ریحان قطعی شده است. نیاز داریم که گروه‌های برگزاری مسابقات و همچنین تیم‌های داوری در بهترین شرایط باشند.

هرمزی تصریح کرد: مثلاً چه اشکالی دارد از رفعتی یا جلال مرادی که در برگزاری مسابقات بسیار قوی عمل می‌کنند، استفاده شود؟ اگر قرار است از فساد و ناهنجاری در سه هفته پایانی جلوگیری کنیم باید از ناظرین و داوران قوی استفاده کنیم. این مساله دست فدراسیون است و خودش می‌داند کدام ناظر باعث می‌شود بازی به نحو احسن برگزار شود. اصلاً کار خاصی هم نیست. اگر در ورزشگاه‌ها تماشاگر وجود دارد یا کنار زمین ناهنجاری به وجود می‌آید، با خاطیان برخورد قاطع شود این مشکلات حل می‌شوند اما اگر چشم‌پوشی کنند بی‌اخلاقی به اوج خودش می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در مورد اینکه این تیم نمی‌تواند از ورزشگاه پارس شیراز برای تمرین استفاده کند و گفته می‌شود این ورزشگاه در اختیار هیأت اتومبیلرانی قرار دارد اظهار داشت: حوزه‌های مربوط به فوتبال باید در اختیار اهالی فوتبال قرار بگیرند. مگر می‌شود حوزه‌ مربوط به فوتبال در اختیار هیأت اتومبیلرانی باشد؟ مثل اینکه بگوییم فدراسیون شطرنج در اختیار کشتی باشد، یا تنیس روی میز را به راگبی بدهیم!

وی افزود: ما ورزشگاه پارس را داریم اما نمی‌توانیم در آن تمرین کنیم. هفته بعد با بادران بازی داریم و این بازی روی سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر مهمی دارد. من باید در این زمین تیمم را تمرین بدهم. پس چگونه از شرایط میزبانی استفاده کنم؟ ورزشگاه پارس باید در اختیار فوتبال باشد. با رئیس هیأت فوتبال تماس گرفتم گفت بروید از هیأت اتومبیل‌رانی زمین بگیرید. با  این شرایط چگونه انتظار نتیجه گرفتن و لیگ پویا داریم؟ شرایط خوب نیست و فاجعه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: