پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر جدید آکادمی پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله بتوانیم هم بازیکنان خوبی را به تیم بزرگسالان پرسپولیس معرفی کرده و هم مسیر پیشرفت را برای نفرات مستعد باز کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، محسن خلیلی درباره انتخاب خود به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم مجدد در خدمت این باشگاه هستم و به عنوان یک عضو کوچک می‌توانم خدمت‌گزار باشم. از افرادی که برای این پست به من اعتماد کردند و همچنین آنهایی که اینجا زحمت کشیدند، به ویژه استاد بزرگ‌مان، محمد پنجعلی که از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس بودند، تشکر می‌کنم. از تجارب وی و دیگر پیشکسوتانی که در این عرصه زحمت زیادی کشیدند، استفاده خواهیم کرد.
وی درباره تغییر و تحول در کادرفنی تیم‌های پایه پس از حضور خودش در آکادمی گفت: صحبت‌هایی درباره انتخاب سرمربیان مختلف برای تیم‌های پایه انجام شد و با هماهنگی‌ها و جلساتی که داشتیم، اسماعیل حلالی که چندین سال در این تیم زحمت کشیده و تجربه بالایی هم دارد، برای تیم امید پرسپولیس انتخاب کردیم. همچنین ادموند بزیک که از پیشکسوتان باتجربه است، برای تیم جوانان انتخاب شد. برای تیم های نوجوانان و نونهالان هم دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که برای این تیم زحمت کشیده و مدارک مربیگری دارند هم به این کادر اضافه می‌شوند.
مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های خود در این آکادمی توضیح داد: فوتبال پایه و آکادمیک با بزرگسالان متفاوت است. اکنون دنیای فوتبال خیلی پیشرفت کرده و برنامه‌های خاصی داریم تا ان‌شاءالله طبق صحبت‌هایی که با سمیعی و شکوری انجام داده‌ایم، امکانات لازم را بگیریم و برنامه‌های خود را پیش ببریم. ان‌شاءالله بتوانیم هم بازیکنان خوبی را به تیم بزرگسالان معرفی کنیم و هم مسیر پیشرفت را برای نوجوانان و نفرات مستعدی که در این رده شرکت می‌کنند، باز کنیم.

خلیلی درباره اینکه با توجه به حضور 45 هزار نوجوان و جوان در تست‌های استعدادیابی تیم‌های پایه پرسپولیس، می توان از بین آنها ستارگانی را برای آینده پیدا کرد، خاطرنشان کرد: کشور ما در آسیا دارای بیشترین استعداد است اما بازیکنان خیلی زیادی دیده نمی‌شوند. سعی کردیم راحت‌ترین شرایط را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم تا دیده شوند. از مربیان خودمان هم خواستیم وقت بگذارند.  آنها هم این مهم را انجام می‌دهند تا بتوانیم بازیکنانی که لیاقت و استعداد بزرگ شدن و دیده شدن در پرسپولیس را دارند، اینجا ببینیم و شرایط لازم را برای پیشرفت آنها فراهم کنیم.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم همدلی و اتحاد بین هواداران و همه مجموعه پرسپولیس بیش از پیش باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم مثل گذشته قهرمانی‌های زیادی در تیم بزرگ‌سالان و همچنین موفقیت و پیشرفت زیادی در تیم‌های پایه ببینیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: