پایگاه خبری خانه فوتبال:

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باقی ماند؛ این خبری بود که روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال با نقل قولی از شهاب الدین عزیزی خادم روی خروجی اش گذاشت و به ابهامات موجود روی نیمکت تیم ملی، فعلا پایان داده است.

ابقای دراگان به عنوان سرمربی تیم ملی شاید بیش از هر باشگاهی، بازیکنان پرسپولیس را خوشحال کرده باشد، چون دراگان در آخرین اردویی که تیم ملی برگزار کرد، بیشترین بازیکنان را از همین تیم انتخاب کرد. پرسپولیس به عنوان قهرمان چندسال اخیر لیگ برتر، شاید بیشتر از سایر تیم‌ها در این زمینه حق داشته باشد، ولی دراگان نشان داد که علاوه بر فاکتور قهرمانی و آمادگی، ترجیحش این است که حتی بازیکنان جانشین را هم از همین باشگاه انتخاب کند.

در آخرین بازی‌های تیم ملی پرسپولیس با داشتن ۷ ملی پوش سهم بسزایی داشت؛ کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که توسط دراگان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و بعد از مصدومیت کمال کامیابی نیا، دراگان ترجیح داد، میلاد سرلک، دیگر هافبک پرسپولیس را به تیم ملی فرابخواند و حتی در دو بازی هم از او به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: