پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بحث‌هایی در این باره ‌که فلان بازیکنان یا دروازه‌بان قصد جدایی یا پیوستن به تیم را دارد شنیده‌ام یا بازیکنان خارجی که به قرار است به سپاهان اضافه شوند، تمام این‌ها دروغ محض است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست پیش از بازی تیم خود مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: به ظاهر بازی راحت‌تری نسبت به هفته‌های گذشته داریم ولی از دید من بازی فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌سازی است برای ما و بازی قطعا سختی است، شاید آخرین فرصت ماشین‌سازی برای بقا در لیگ است و به همین خاطر تا جایی که بتوانند با انگیزه بازی می‌کنند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: با اتفاقاتی که در فوتبال دنیا می‌افتد باید  به این نتیجه برسیم که هیچ بازی راحت نیست چون خیلی از تیم‌های به ظاهر راحت‌تر برای تیم‌های بزرگ مشکل‌ساز می‌شوند، همانطور که در یورو شاهد هستیم تیم‌های طراز اول حذف می‌شوند و سطح تفاوت تیم‌ها کم شده است؛ باید به این واقعیت فکر کنیم و با تمرکز بالا برای ماشین‌سازی برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: ماشین‌سازی که بازی عقب مانده را در تبریز با ما مساوی کردند و ما ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم، ما با همان ماشین‌سازی بازی داریم و باید با این دیدگاه نگاه کنیم، اگر فکر کنیم ماشین‌سازی تیم راحتی است قطعا به مشکل خواهیم خورد و اگر امتیازی از دست دهیم دیگر جای جبرانی در آینده برای ما نمی گذارد، پس باید با تمام توان وارد این بازی شویم.

نویدکیا در خصوص محرومان و مصدومان در این بازی بیان داشت: محروم و مصدوم خاصی نداریم و همه بازیکنان کامل در اختیار تیم هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی سپاهان در خصوص صحبت‌هایی پیرامون پیوستن بازیکنان جدید به تیم عنوان داشت: بحث‌هایی در این باره ‌که فلان بازیکنان یا دروازه‌بان قصد جدایی یا پیوستن به تیم را دارد شنیده‌ام یا بازیکنان خارجی که به قرار است به سپاهان اضافه شوند، به بازیکنان گفته‌ام الان هم به هواداران می‌گویم تمام این‌ها دروغ محض است و تا این لحظه نه با بازیکنی صحبت شده و نه پیشنهادی به کسی داده شد، تا زمانی که بازیکنان نخواهند از تیم جدا شوند هیچ بازیکنی را اضافه نمی‌کنم و اگر‌ بازیکنی از تیم جدا شد تصمیم می‌گیرم جایگزین کنم، از تمام بازیکنان و تیم راضی هستم‌ و کارهایی که در نظر دارم به نحو احسن انجام می‌شود نیازی به این که بازیکنی در آینده به تیم اضافه کنم ندارم.

وی تاکید کرد: این بحث‌ها اول فصل هم بود که حرف‌های عامیانه است تیم من نیاز به تقویت ندارد و فوق‌العاده است ولی اگر بازیکنی شرایطش را نداشت و خواست شانسش را جایی دیگر امتحان کند، تصمیم می‌گیرم نفر بعدی که می‌تواند به تیم کمک کند چه کسی است من نه با بازیکنی صحبت کرده‌ام، تصمیم گیرنده نهایی من هستم و صادقانه می‌گویم با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ام.

نویدکیا در خصوص خط دفاعی و نیازمند خاطر نشان کرد: ترجیح من این است که با پیام کار را ادامه دهم، تا الان فوق‌العاده خوب به تیم کمک کرده، اوایل فصل بحث‌هایی بود که خط دفاعی خوب کار نمی‌کند ولی خط دفاعی مخصوصا نیازمند کاملا ایده‌آل کار را انجام می‌دهند، بازی با پای فوق‌العاده‌ای دارد و پشت مدافعین را خوب جمع‌ می‌کند و سعی می‌کند در بازی‌سازی شرکت کند، من ترجیح می‌دهم با پیام ادامه‌ دهم مگر این که مشکلی پیش بیاید.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: تمام تلاشم را‌ می‌کنم تا آنجایی که در توانم هست بهترین شرایط را برای تیمم فراهم کند، بارها گفتم با دو باخت یا برد اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مهم این است که سپاهان بتواند در پایان جایگاه مناسبی داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: