پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  از هواداران مان معذرت خواهی می کنم‌ چون بد جایی باختیم.

به تیم خوب پیکان هم تبریک می گویم که سه امتیاز را گرفت. از بچه های خودمان هم تشکر می کنم و هیچ کدام کوتاهی نکردند. 

وی ادامه داد: پیکان تا دقیقه ۲۵ بهتر از ما بود اما در ادامه بازی متعادل شد.  هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه داشتند اما پیکان یکی از آنها استفاده کرد و به گل رسید.متاسفانه ما نتوانستیم در این بازی گل بزنیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم شرایط‌مان بهتر می شد و می توانستیم نفس راحتی بکشیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: از نظر من همه بچه ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، مقصر فقط و فقط خودم هستم و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد داوری تاکید کرد: حرف‌های زیادی وجود دارد اما بهتر است نگوییم. می‌دانستم این اتفاق می افتد ، اما در مجموع به آنها خسته نباشید می گویم.

 الهامی عنوان کرد:  تا زمانی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود دیگر به نساجی بر نمی گردم چون بیش از این نمی توانم کاری انجام دهم، بچه های ما بیش از اندازه تلاش می‌کنند اما این دستمزد شان نیست. مدیران نساجی هم  بهتر است دنبال مربی باشد که بتواند برای آنها کاری انجام دهد.  من تحمل این شرایط را ندارم.

الهامی ادامه داد: این همه سال زحمت کشیدم آبرو جمع کردم اما با این شرایط تعارفی ندارم و دیگر بر نمی گردم. از تیم خوب نساجی و مدیران آنها تشکر می کنم اگر تا الان نتیجه حاصل نشده قطعاً مقصر من هستم.

وی اظهار داشت:  نمی‌شود یک حکم را سه روزه بدهند اگر دوست دارید اتفاقاتی که خودتان می‌خواهید بیفتد دیگر چه نیازی به من و امثال تارتار وجود دارد این کارها دیگر از دست من مربی خارج است.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه وامدار هواداران مازندرانی هستم گفت:  از آنها خداحافظی می کنم اگر من اینجا نشسته باشم حق آنها را نمی دهند. متاسفانه ۳ امتیاز را در کیسه خلیفه کرده و هدیه می‌کنند و با این شرایط ماندن من جایز نیست چون مضر هستم.  روز گذشته می‌خواستم استفاده کنم اما مدیران نساجی خواهش کردند که مقابل پیکان هم نیمکت بنشینم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: