پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:دیدار با فجر سپاسی را آخرین دیدارمان در لیگ دسته اول می‌دانم چون تکلیف ما همین هفته مشخص می‌شود.
داوود مهابادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار شب گذشته تیمش مقابل گل ریحان اظهار داشت: در شروع بازی کار سختی داشتیم و تیم حریف در فاز حمله خوب کار کرد و حتی 2 شانس گلزنی داشت اما در ادامه بازیکنان ما مسلط شدند و توانستند بازی خوبی انجام بدهند. در نهایت ضمن احترام به حریف 3 امتیاز لازم را کسب کردیم.
وی  با اشاره به شرایط حساس جدول گفت:بازی آینده تکلیف تیم ما را برای صعود مشخص می‌کند. ما در بازی قبل برنده شدیم و دیدار بعد را دیدار آخر تیممان در لیگ دسته اول می‌دانم چون تکلیف ما این هفته مشخص می‌شود. حریف ما هم قابل احترام است و هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین می شوند. مطمئنا بازی ما با فجر سپاسی جذاب می‌شود.
در خصوص اینکه برنده بازی آینده در شیراز شانس صعود به لیگ برتر را دارد گفت: ما شانس صعود داریم به شرطی که تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست بدهند. نتایج تیم‌های هوادار و بادران در روند صعود تیم ما تأثیر دارد و جدول امسال بسیار فشرده است. بازی‌ها تا هفته پایانی جذاب شده و پنج تیم شانس صعود دارند. از تیم‌های بالانشین همه با یکدیگر بازی دارند و تنها بادران است که با تیم بالای جدول به طور مستقیم بازی نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال شاهین در پاسخ به این سؤال که چه خواسته‌ای از فدراسیون دارد، گفت: از زمانی که آقای افشاریان و کامرانی‌فر به کمیته داوری آمدند، روند چینش داوران بهتر شده، ضمن آنکه آقایان بهاروند و محمودزاده کاملاً به امور اشراف دارند. امیدوارم در همه اتفاقات در این دو هفته بررسی خوبی صورت بگیرد تا تیم‌ها در شرایط یکسان به مصاف هم بروند. 

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله استفاده از ناظران مجرب برای مسابقات است. مثلاً برخی ناظران خیلی خونسرد و ساده رفتار می‌ کنند و بعضی دیگر بسیار سختگیر هستند، به طور مثال برای ما در بوشهر سخت‌گیری می‌شود که حتی یک‌نفر هم به ورزشگاه نیاید و این در استادیوم‌های دیگر به یکباره عنوان می‌کنند که فنس‌ها پاره است و چند نفر از پشت فنس‌ها وارد ورزشگاه شده‌اند. امیدوارم این سختگیری در دو هفته پایان ویژه باشد و ما هم معتقدیم هر تیمی که لیاقت داشته باشد و خدا عنایت کند به تیم برتر صعود خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: