پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: اولویت ما نتیجه‌گیری در لیگ یک است اما در بازی فردا هدفمان این است که بازی آبرومندانه‌ای را مقابل سپاهان ارائه بدهیم.
​وحید بیاتلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. مشکلاتی در ابتدای فصل وجود داشت که باعث شده بود در 7هفته اول تنها 2 امتیاز کسب کنیم اما بعد از آن با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم توانستیم از 16 بازی 28 امتیاز بگیریم. به این ترتیب از هفته هفتم تا الان با امتیازاتی که بازیکنان گرفتند، تیم دوم جدول هستیم.
سرمربی خوشه طلایی تصریح کرد: جایگاهمان در جدول خوب است. نگران سقوط نیستیم و از طرفی نیم نگاهی به رتبه‌های بالای جدول داریم. از زمانی که کارمان را شروع کردیم هدفمان این بود که در این شرایط سخت، سهمیه شهر ساوه را حفظ کنیم. همچنین باید از کادر فنی قبلی هم تشکر کنم. آن‌ها نیز با مشکل کرونا و مصدومیت بازیکنان روبرو بودند.
وی در مورد برد 4 بر یک مقابل گل‌ریحان البرز در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول گفت: تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند برای بقا می‌جنگند. تمام توانشان را به کار می گیرند که سقوط نکنند و در لیگ بمانند. به نظرم این بازی حساس‌ترین بازی گل‌ریحان بود. آن‌ها تیم واقعا پر تلاشی هستند که مقابل تیم‌های مدعی نتایج خوبی هم گرفته‌اند. کار سختی داشتیم. در ثانیه 30 گل خوردیم و کارمان سخت‌تر شد اما با تلاش بچه‌ها به بازی برگشتیم و توانستیم به برد پر گل برسیم.

بیاتلو در خصوص بازی فردا مقابل سپاهان در چارچوب جام حذفی عنوان کرد: اولویت ما نتیجه گیری در لیگ آزادگان است و این را به باشگاه هم اعلام کردیم. ولی به هرحال بازی با تیم بزرگ سپاهان یک بازی تاریخی برای ساوه است. ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و مقابل سپاهان هم همین طور است. به هرحال بدون برنامه نمی‌توان وارد زمین شد مخصوصا وقتی حریف شما تیمی مانند سپاهان است. هدفمان این است که بازی آبرومندانه‌ای را ارائه بدهیم. پیش بینی می‌کنیم که بازی پرفشاری خواهد بود و امیدواریم مقابل تیم با شخصیت سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم. سپاهان کادرفنی خیلی خوبی دارد و در لیگ برتر بین تمام تیم‌های خوب صدرنشین است پس نیازی به تعریف ما ندارد.

وی در خصوص کیفیت زمین بازی در ورزشگاه خانگی خوشه طلایی گفت: کیفیت چمن ما عالی و می‌توان گفت جزو 6-5 زمین خوب لیگ دسته اول است. سه ماه از این زمین استفاده نکردیم تا به شرایط مطلوب برسد و الان تنها 10 روز است که از آن استفاده می‌کنیم.

سرمربی خوشه طلایی در خصوص شرایط مالی این تیم اظهار داشت: چون ما زمین تمرین و همچنین شرایط میزبانی در ساوه نداشتیم، باشگاه به خاطر برگزاری اردوهای بلند مدت در تهران متحمل هزینه‌های زیادی شد و در این بین مدیرعامل ما تنها بود. شرایط مالی خوبی نداریم و از مسئولان شهری و استانی درخواست می‌کنم برای بهبود اوضاع مالی به ما کمک کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: