پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ستاره محبوب برانکو ایوانکوویچ با هزار امید و آرزو وروتسواف را ترک کرد و راهی تهران شد و با قراردادی مطلوب از نظر مالی به پرسپولیس پیوست اما نه روی نیمکت سرخپوشان سرمربی کروات بود و نه احمدزاده موفق شد نمایش‌هایی را ارائه کند که در دوره برانکو از خود نشان داده بود.

بنابراین فرشاد و پرسپولیس این بار خیلی زود به خط پایان رسیدند و این بار پرسپولیس بود که او را نخواست تا آنچه از دوره سوم حضور احمدزاده در پرسپولیس در ذهن بسیاری از هواداران این تیم مانده، حواشی عجیب نظیر اتفاقی است که در شهرآورد رخ داد یا چهار جلسه محرومیتی که حتی باشگاه پرسپولیس نیز به آن اعتراض نکرد.

در همان روزهایی که تصور می‌شد احمدزاده را باید به سیاهه بازیکنانی اضافه کرد که مسیرشان از راه مطلوب خارج شده اما اتفاق دیگری رخ داد. فرشاد از مذاکره با تراکتور خارج شد و فولاد را برای آینده فوتبالش انتخاب کرد؛ انتخابی که در نهایت منجر به درخشش دوباره فرشاد و حضور او در بین هافبک‌های ممتاز لیگ برتر شد.

احمدزاده در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم درخشش ویژه‌ای داشت. او ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد و در نهایت بالاترین نمره را در بین بازیکنان فولاد گرفت و شاید چندان نتوان گرفتن سهمیه آسیایی برای تیم نکونام بدون حضور او را متصور شد.

حالا یک سال و نیم از روز جدایی احمدزاده از پرسپولیس می‌گذرد و سرخپوشان پایتخت در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل به پست فولاد خورده‌اند؛ فولادی که از زمان ورود فرشاد احمدزاده در استادیوم خانگی شکست نخورده و حالا با ستاره ارومیه‌ای خود به دنبال شکست دادن پرسپولیس خواهد بود.

اما ماموریت شخصی فرشاد، نمایش توانایی به تیم، سرمربی و هوادارانی است که او را طرد کردند. نکته مهم اینکه اگر فولاد پرسپولیس را شکست دهد یا از این تیم امتیاز بگیرد، سرخپوشان احتمالا صدرنشینی را در فولاد آره نا جا خواهند گذاشت!

منبع: ورزش۳

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: