پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 استقلال دو مصاف با تیم‌های پایین جدولی که برای بقا می‌جنگند دارد.در فاصله چهار هفته به پایان لیگ برتر رقابت نزدیکی بین سه تیم نساجی مازندران، ذوب آهن اصفهان و سایپا برای بقا در لیگ برتر به وجود آمده است.

اگر ماشین سازی که تقریبا سقوطش قطعی شده را کنار بگذاریم به احتمال زیاد از بین این سه تیم یکی راهی لیگ دسته اول خواهد شد.

هم اکنون اوضاع سایپا از دو تیم دیگر بدتر است و نساجی شرایط بهتری دارد.

در چهار هفته باقی مانده استقلال دو تقابل با نساجی و سایپا دارد و کلید بقای این تیم‌ها در لیگ برتر به بازی رودررو با شاگردان مجیدی بستگی دارد.

ذوب آهن نیز مصافی دشوار با سپاهان در دربی اصفهان دارد که می‌تواند در بقای این تیم تاثیرگذار باشد.

در ادامه مروری داریم بر بازی‌های باقیمانده این سه تیم:

نساجی مازندران

شاگردان ساکت الهامی شرایط بهتری نسبت به دو تیم دیگر دارند. این تیم با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. نساجی دو مصاف خانگی با شهرخودرو و استقلال خواهد داشت و در بیرون از خانه نیز باید با ذوب آهن و گل گهر روبرو شود. مصاف با استقلال و البته تقابل ۶ امتیازی با ذوب آهن کلید بقای این تیم است.

ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن که با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده چهاردهم است جدا از جدال ۶ امتیازی با نساجی،یک بازی دشوار هم با سپاهان دارد. اگر بازی با سپاهان را هم یک جدال نسبتا خانگی تلقی کنیم در چهار بازی باقیمانده، ذوب آهن فقط یک مصاف بیرون از خانه با نفت مسجد سلیمان دارد و در سه هفته پایانی با نساجی، سپاهان و مس رفسنجان در اصفهان روبرو می شود.

سایپا

سایپا شرایط بدتری نسبت به دو تیم دیگر دارد. این تیم ۲۳ امتیازی در رده پانزدهم ایستاده و به شدت خطر سقوط را احساس می کند. شاگردان کمالوند یک بازی حساس با استقلال دارند و سه بازی دشوار با آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز که همراه با استقلال در بالای جدول برای کسب سهمیه آسیا می جنگند. سایپا باید بیرون از خانه با تراکتور و گل گهر روبرو شود که کار بسیار دشواری است و روی کاغذ این تیم کمترین بخت برای بقا را دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: